Akciový program
02.05.2011Jednou z najdôležitejších priorít spoločnosti Partners Group SK je stať sa jednotkou na trhu sprostredkovania finančných služieb. A nato je potrebné vytvoriť stratégiu, ktorá bude znamenať obrat k výnimočným výsledkom, rastu a zvýšeniu vplyvu na trhu. Viac nám priblíži Senior Manager Jozef Krištof.
Jednou z najdôležitejších priorít spoločnosti Partners Group SK je stať sa jednotkou na trhu sprostredkovania finančných služieb. A nato je potrebné vytvoriť stratégiu, ktorá bude znamenať obrat k výnimočným výsledkom, rastu a zvýšeniu vplyvu na trhu. Viac nám priblíži Senior Manager Jozef Krištof.
V tomto období sa v našej štruktúre veľmi intenzívne komunikujú príležitosti spojené s akciovým programom spoločnosti Partners Group SK. Naším strategickým cieľom na rok 2011 je zapojiť sa, a preto sa stal P4U súčasťou každodennej komunikácie medzi našimi spolupracovníkmi. Ak chceme dosahovať výsledky, ktoré sme nikdy predtým nedosiahli, jednoducho musíme začať robiť veci, ktoré sme nikdy predtým nerobili, a Partners For You® je na realizáciu tohto princípu jasným spúšťačom.
Vysvetlím vám štyri pravidlá, ako zapojiť spolupracovníkov do projektu:
1. Každý spolupracovník vie/dokáže určiť najdôležitejšie ciele a hlavné priority spoločnosti. Musí však fungovať dostatočná komunikácia a dôvera medzi jeho nadriadenými. To, že je manažérom jasné, čo chcú dosiahnuť, ešte nemusí znamenať, že to vedia aj ľudia v tímoch. Výsledky závisia hlavne od týchto radov.
2. Spolupracovníci sú nadchnutí pre ciele spoločnosti. Vidia veľkú príležitosť presadiť sa a chcú byť súčasťou zmeny. Cítia k spoločným cieľom väzbu, sú angažovaní, a tak majú vplyv na uskutočňovanie cieľov.
3. Najdôležitejším cieľom venujú dostatok pracovného času, ktorý majú každý deň k dispozícii. Menej dôležité záležitosti dokáže urobiť asistentka a my nie sme rozptyľovaní naliehavou prácou a nezanedbávame tak to skutočne dôležité.
4. Každému spolupracovníkovi je jasné, čo konkrétne má urobiť pre obojstrannú spoluprácu win-win a ako ciele dosiahnuť. Tu je potrebné venovať čas tréningom a praktickej aplikácii.
Základom rozvoja a rastu každej spoločnosti je nábor nových spolupracovníkov, ich zapracovávanie a rozvoj. V štruktúre máme až jednu tretinu spolupracovníkov, ktorí boli našimi klientmi. Pri recruitingu sa však stáva, že len polovica ľudí skutočne vníma a chápe, čo rozprávame, z tej len jedna polovica vie, čo má na základe toho robiť, a z tej to len jedna polovica aj skutočne urobí. Momentálne naša štruktúra disponuje 2 400 klientmi. Predpokladajme teda, že len polovica zareflektuje na nábor, čo je 1 200 prospektov, a že len 10 % klientov môže byť dlhodobo úspešných v podnikaní, čiže nám zostane 120 aktívnych spolupracovníkov. Ak teda využijeme príležitosť pre nábor len v radoch klientov, vznikne nová štruktúra na úrovni Managing Director s výkonom cez 20 000 BJ. Predstavte si tú tvorivú silu, ktorá sa uvoľní, keď sa všetci v spoločnosti zameriame a zaangažujeme do spoločného projektu.