Ako prebehla reklamná kampaň 2012
08.06.2012V apríli spoločnosť PARTNERS GROUP SK spustila jarnú časť reklamnej kampane Dal/a som si poradiť. Svojím spracovaním vytŕčala z radu, a preto vzbudila veľkú pozornosť. Ako prebiehala a čo bolo jej súčasťou?
V apríli spoločnosť PARTNERS GROUP SK spustila jarnú časť reklamnej kampane Dal/a som si poradiť. Svojím spracovaním vytŕčala z radu, a preto vzbudila veľkú pozornosť. Ako prebiehala a čo bolo jej súčasťou?
Základom marketingovej komunikácie spoločnosti PARTNERS GROUP SK sa pre tento rok stala kampaň Dal/a som si poradiť. Jej priebeh bol rozdelený do dvoch etáp. Tá prvá sa začala prvého apríla a vrcholí práve počas júna. Svojím spracovaním takmer okamžite zaujala a splnila tak základný cieľ, ktorým bolo predstaviť spoločnosť a jej cieľ poskytovať finančné služby INAK. Hlavným prvkom komunikácie jarnej časti kampane sa stal televízny spot, ktorý zarezonoval svojou jednoduchosťou a hlavným posolstvom, ktorým bolo zamyslenie nad financiami v tichosti. Spot bol vysielaný pol druha mesiaca v najsledovanejších časoch najväčších slovenských televízií, ako sú TV Markíza, TV Joj, Doma a Joj Plus. Objavil sa tak napríklad v čase televíznych novín v najsledovanejšej televízii.
Nielen televízna reklama sa stala súčasťou jarnej vlny tohtoročnej kampane. Vidieť bolo možné aj billboardy a megaboardy, ktorých tvárami sa stali úspešní spolupracovníci: Managing Director Pavol Šulej, Senior Manageri Tomáš Krídl, Jana Jurčová a Executive Manager Andrea Straková. Súčasťou kampane sa stala aj dlhoročná tvár spoločnosti a výborná tenistka Dominika Cibulková.
Kampaň Dal/a som si poradiť sa objavila aj v printovej podobe. Išlo o špeciálne zamerané periodikum zamerané na oblasť financií, a to týždenník Trend. Okrem tradičných reklamných nosičov stavila spoločnosť PARTNERS GROUP SK aj na tie menej zaužívané. Jedným z nich sú tankovacie pištole na benzínových čerpadlách.
Dôležitou súčasťou marketingovej komunikácie súčasnosti je využívanie internetu. V rámci online komunikácie bolo možné uvidieť bannery spoločnosti na spravodajskom portáli www.pluska.sk alebo na www.etrend.sk. Novinkou bolo využitie služby Etarget. Ide o reklamnú sieť, ktorá na internete vyhľadáva potenciálnych zákazníkov formou kontextovej reklamy. Ak máte záujem o viac informácií venujúcich sa kampani Dal/a som si poradiť 2012, stačí navštíviť webovú stránku