Deň s budúcimi vedúcimi
10.01.2013Hosťom posledného Leaders Clubu, organizovaného pod záštitou riaditeľa Tomáša Škvareninu, bol Partner spoločnosti PARTNERS GROUP SK, Ján Müller. Prebrali aktuálne trendy, potenciál podnikania vo finančných službách a ich prínos pre klienta.
Hosťom posledného Leaders Clubu, organizovaného pod záštitou riaditeľa Tomáša Škvareninu, bol Partner spoločnosti PARTNERS GROUP SK, Ján Müller. Prebrali aktuálne trendy, potenciál podnikania vo finančných službách a ich prínos pre klienta.
Každé stretnutie s Partnerom je príležitosťou pochopiť viac biznis a veľa sa dozvedieť. Už pri samotnom Warm Upe otvoril tému úlohy štátu a poisťovní. Michal Kozák, Executive Manager, ju interpretuje takto: „Aktuálna situácia pre nás prináša veľký potenciál, pretože štát úlohu poisťovne nebude schopný plniť.“ Pokračuje témou pravidelného investovania, ktoré zaznamenáva alarmujúci počet redemácií. „Keď klient vytiahne svoju investíciu skôr, ako plánoval, väčšinou je stratový. V lepšom prípade môže ísť o profit taking, čiže vyberie zisk a ten zainvestuje znovu, v horšom prípade ide o money taking a vybraté peniaze sa už do investovania nevrátia. Preto odporúčame klientom riešiť dôchodok cez formy životného poistenia. Pre nižšiu dostupnosť investíciu predčasne nevyberie a naplní cieľ programu.“
Vladimír Filip, Consultant, zistil, že úspešný bude, len ak sa bude stretávať s úspešnými ľuďmi a ich skúsenosti pretaví do vlastného biznisu. Vidieť veci z vtáčej perspektívy Partnera je podľa neho najlepším spôsobom, ako vidieť na najvyšší vrch. Ako sám hovorí: „Získal som iný pohľad na dôležité témy ako nábor a zapracovanie spolupracovníkov. Určuje aplikujem systém ,nahoď mi ho na mantinel‘ – teda použitie skúseností manažéra pri nábore. Na seminári sme ihneď využili servis, ktorý je zdrojom kontaktov.“
Top témou podľa Vladimíra Majora, Team Managera, boli dane. „O chudobných sa postará štát, bohatí sa postarajú sami o seba, ale najhoršie obstojí stredná vrstva, ktorú tvorí najviac obyvateľov. Otázkou ostáva, kto jej pomôže, ak nie my.“
Vybrané myšlienky Leaders Clubu
- ľudia nájdu peniaze na to, čo im dáva zmysel
- darmo získavame vplyv cez klientov tým, že im predáme finančný plán, keď oň potom prichádzame nedostatočným servisom
- je veľký rozdiel medzi námietkou a nezáujmom klienta. Pre kvalitného obchodníka, je námietka výzvou na kúpu
- najlepšie životné poistenie je to šťastne dožité
- kariérne pozície, v ktorých sa dnes nachádzame, sú len ako medzičas na jednej z etáp na Tour de France. Majú len pramálo spoločné s konečným umiestnením.