Dni finančnej gramotnosti
10.07.2013Inovatívnosť a efektivita. To sú hlavné atribúty komunikácie spoločnosti PARTNERS GROUP SK a na ich dosahovanie je nutné neustále hľadanie nových, exkluzívnych kanálov pre prezentáciu. Jedným z nich je novinka v komunikačnom pláne spoločnosti – Dni finančnej gramotnosti. Ide o podujatie organizované v nákupných centrách v Bratislave a Košiciach, v rámci ktorého sme dali príležitosť verejnosti otestovať si svoje FQ, a zároveň dozvedieť sa viac o službách spoločnosti.
Inovatívnosť a efektivita. To sú hlavné atribúty komunikácie spoločnosti PARTNERS GROUP SK a na ich dosahovanie je nutné neustále hľadanie nových, exkluzívnych kanálov pre prezentáciu. Jedným z nich je novinka v komunikačnom pláne spoločnosti – Dni finančnej gramotnosti. Ide o podujatie organizované v nákupných centrách v Bratislave a Košiciach, v rámci ktorého sme dali príležitosť verejnosti otestovať si svoje FQ, a zároveň dozvedieť sa viac o službách spoločnosti.
„Dni finančnej gramotnosti vznikli pomerne spontánne, no ich príprava si vyžadovala dlhší čas a úsilie sa určite oplatilo. Vytvorili sme unikátny priestor pre prezentáciu značky a jej spolupracovníkov, ako aj na šírenie povedomia o nutnosti správneho hospodárenia s peniazmi, finančného plánovania a využívania služieb finančných odborníkov. Toto všetko sa nám podarilo pri zachovaní atribútov nenútenosti a príjemnej atmosféry,“ približuje projekt Jana Mokráňová, marketingová riaditeľka.
Dva dni v Bratislave a dva dni v Košiciach nemali ľudia možnosť prehliadnuť stánok spoločnosti umiestnený v hlavnej hale najnavštevovanejších nákupných centier Aupark. Mohli si tu dať otestovať svoj finančný kvocient, dať si poradiť s akýmkoľvek aktuálnym finančným problémom, alebo sa jednoducho informovať o možnosti využiť finančné služby INAK, či kariéru INAK. Atmosféru dotvárala možnosť dať si kávu, či dať si namiešať finančný kokteil sympatickým barmanom. Deti si odnášali brandované balóny a profesionáli z PARTNERS GROUP SK využili naplno príležitosť predstaviť seba a spoločnosť, ktorú reprezentujú.
„Cieľom týchto dní bolo najmä priniesť značku PARTNERS GROUP SK na oči cieľovej skupiny a zároveň nenútenou formou upozorniť na potrebu finančného plánovania a využívania služieb skutočných profesionálov. Tento cieľ sa rozhodne naplnil a toto podujatie hodnotíme ako mimoriadne úspešné,“ konštatuje J. Mokráňová.