Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Hetrik v Call Party

03.08.2011

V riaditeľstve Tomáša Škvareninu sa v júni oslavovalo. V poradí už tretia celoriaditeľská Call party sa niesla v duchu hodnotenia a porovnávania jednotlivých tímov. K víťazstvu doviedol svoju skupinu opätovne Tomáš Škultéty, Team Manager.

V riaditeľstve Tomáša Škvareninu sa v júni oslavovalo. V poradí už tretia celoriaditeľská Call party sa niesla v duchu hodnotenia a porovnávania jednotlivých tímov. K víťazstvu doviedol svoju skupinu opätovne Tomáš Škultéty, Team Manager.

Na call party sa hodnotia dve kritériá: celkový počet dohodnutých stretnutí a priemer dohodnutých stretnutí na osobu. Každý tím, či už pod vedením Team Managerov Škultétyho, Lipiaka, Kozáka, alebo Švantnera, bol veľmi dobre pripravený. Popri skvelých pracovných výkonoch nechýbala ani uvoľnená atmosféra podporená casual oblečením, pizzou a pohárom šampanského.

Úvodné Call party sa konali v polovičke decembra 2010 a hneď začiatkom januára 2011. Pri prvých dvoch bola logika celkom jednoduchá – koniec roka je vždy obdobím najväčších nárastov a „žatvy“, keďže ľudia využívajú možnosť uzatvoriť si rôzne produkty za výhodnejších podmienok. To spoločne s dlhšou pauzou počas sviatkov spôsobuje kolegom tieto problémy:

1. Uspokojenie z výsledkov dosiahnutých v decembri.

2. Vypadnutie z pracovného nasadenia, kde sa potom len ťažko ľudia nanovo rozbiehajú no a do tretice klienti sú vyhádzaní z peňazí pri doklepávaní portfólií z decembra, poprípade z vianočných nákupov a povianočných výpredajov.

Všetky tieto „problémy “ sa však dajú vyriešiť, ak sa na ne človek dopredu pripraví. A najlepší spôsob prípravy je naplánovať – čiže obtelefonovať si stretnutia na január v predstihu.

Leto je obdobím dovoleniek, tak klientov, potenciálnych obchodných partnerov, ako aj spolupracovníkov. Tento fakt môže nováčikov veľmi zneistiť, jednak tým, že zažívajú šok zo zmeny outfitu (predsa len sa ľahšie funguje v obleku alebo kostýme, keď je vonku 15-18 stupňov ako 30) a zároveň musia pracovať na svojich aktivitách o to intenzívnejšie, aby dosiahli očakávaný výsledok. Aj preto sa vraví, že najkvalitnejší spolupracovníci začínajú vždy v lete. „Leto vie poriadne zaskočiť aj skúsenejších kolegov. Spolu s manažérmi sme k tomu pristúpili proaktívne a rovnako ako pri príprave januára sme sa pustili do prípravy leta, aby sme po ukončení produkčného mesiaca máj nezaháľali ani na chvíľu a efekt dohodnutých stretnutí sa mohol odraziť ešte pred hlavnou časťou uhorkovej sezóny," približuje Tomáš Škvarenina, Managing Director.

A dodáva: „Termín CCP3 bol stanovený na 1.6.2011, aby sme po ukončení produkčného mesiaca máj nezaháľali ani chvíľu a efekt dohodnutých stretnutí sa mohol odraziť ešte pred hlavnou časťou „uhorkovej sezóny“. Taktiež viacero šikovných vysokoškolákov už stihlo úplne alebo takmer úplne ukončiť skúškové obdobie a bola by škoda prísť o možnosť rozbehnúť s nimi spoluprácu, len preto, že nedostanú ponuku včas."

„Termín CCP3 bol stanovený na 1.6., aby sme po ukončení produkčného mesiaca máj nezaháľali ani chvíľu a efekt dohodnutých stretnutí sa mohol odraziť ešte pred hlavnou časťou „uhorkovej sezóny“. Taktiež viacero šikovných vysokoškolákov už stihlo úplne alebo takmer úplne ukončiť skúškové obdobie a bola by škoda prísť o možnosť rozbehnúť s nimi spoluprácu, len preto, že nedostanú ponuku včas," vysvetlil princíp Call Party Tomáš Škvarenina.

Team Manager víťaznej skupiny, Tomáš Škultéty, vyzdvihol úspechy kolegov: „Na prvej call party v decembri 2010 sa zúčastnilo z nášho tímu 8 spolupracovníkov, kde sme dokopy dohodli 148 stretnutí, priemer na osobu bol 21,11 stretnutí/ osoba. Na druhej call party v januári 2011 sa zúčastnilo 9 spolupracovníkov, kde sme dohodli 174 stretnutí, priemer na osobu bol 19,33 stretnutí/osoba. Aj tieto výsledky dopomohli k tomu, že sme v nasledujúcich mesiacoch dosahovali zaujímavé výsledky, ktoré vygradovali rekordom v mesiaci máj 2011 - 2 012 BJ/85 zmlúv. Vďaka a rešpekt patrí kolegom Jakubovi Križanovi, Renáte Runštukovej a Jánovi Šaušaovi, ktorí zaznamenali prvý výkon." Ocenil aj ďalších spolupracovníkov ako Petra Tuka a Andreja Šturca, ktorí dosiahli pozíciu Consultant, taktiež Petra Predného, Jaroslava Strapka a Michala Balažovjecha, ktorí dokázali, že nie je hanba spadnúť, ale hanba je nepostaviť sa. „V neposlednom rade chcem vyzdvihnúť Michala Kališa, ktorý zaznamenal svoj historicky najvyšší skupinový výkon 1 143 BJ a po necelom roku v biznise sa hádam čoskoro stane manažérom," dodáva. Vo svojom tempe tím nepoľaví, naopak, rekordy chce lámať i naďalej. Tomáš Škultéty približuje posledné výsledky: „1. júna spolu 11 spolupracovníkov dohodlo 239 stretnutí, s priemerom 21,77 stretnutí/osoba. Menovite by som rád vyzdvihol Jakuba Križana s 33, Petra Predného s 31 a Matúša Minárika s 30 dohodnutými stretnutiami. Samozrejme, som pyšný na celý tím je radosť robiť s takými ľuďmi."