Inšpirujte sa skutočnými príbehmi...
08.05.2014... a dajte si poradiť aj vy. To je hlavný slogan novej reklamnej kampane spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Kreatívnou stratégiou je predstaviť skutočných klientov spoločnosti s ich príbehmi a zároveň ich odborníka na osobné financie, ktorý im pomohol zrealizovať ich potreby a ciele. Kampaň tak významne podporí prácu finančných sprostredkovateľov a verejnosti bližšie vysvetlí výhody využitia finančných služieb INAK.
... a dajte si poradiť aj vy. To je hlavný slogan novej reklamnej kampane spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Kreatívnou stratégiou je predstaviť skutočných klientov spoločnosti s ich príbehmi a zároveň ich odborníka na osobné financie, ktorý im pomohol zrealizovať ich potreby a ciele. Kampaň tak významne podporí prácu finančných sprostredkovateľov a verejnosti bližšie vysvetlí výhody využitia finančných služieb INAK.
Klient vždy na prvom mieste. Táto filozofia sa stala v novej reklamnej kampani nosnou, a to doslova. V popredí stojí klient. A to nie fiktívny klient, či herec, ale skutočný klient spoločnosti PARTNERS GROUP SK, spolu so svojím sprostredkovateľom. Klient rozpráva svoj príbeh a dáva svoju pozitívnu referenciu na služby spoločnosti a jej spolupracovníka.
„Pri tvorbe kampane sme vychádzali z reálnych príbehov z bežnej praxe. Ľudia za nami často chodia, že chcú riešiť bývanie, chceli by si začať tvoriť rezervu, prípadne výhodne investovať. Po stretnutí s našimi spolupracovníkmi a po hĺbkovej analýze a vypracovaní finančného plánu často až následne pochopia, o čom je skutočne naša služba, a veľmi ju oceňujú. Toto poznanie sme v kampani formulovali do myšlienky ,získal/ získala som viac‘,“ hovorí Jana Mokráňová, marketingová riaditeľka spoločnosti PARTNERS GROUP SK. „Finančné služby INAK totiž neznamená len priniesť najvýhodnejšiu ponuku na hypotekárny úver alebo vybavenie najlacnejšieho povinného zmluvného poistenia. V PARTNERS GROUP SK dávame dôraz na celkovú správu financií a správu uceleného portfólia klienta s cieľom dlhodobej ochrany pred stratou príjmu a budovania aktív.“
Bežní ľudia na prvom mieste
Táto kampaň je jednoducho unikátna a výnimočná. Nebýva zvykom, aby hlavným protagonistom a v úlohe najväčšej hviezdy bol obyčajný, bežný klient. Ak je v kampani klient, tak je to významná, slávna osobnosť. V spoločnosti PARTNERS GROUP SK sú to však práve bežní ľudia, ktorí sú pre nás najdôležitejší. Každý jeden klient je pre nás číslo jeden. Preto sme sa rozhodli, že by mali zahviezdiť aj v našej kampani.
„Verím, že aj toto je odkaz, ktorý sa podarí odkomunikovať všetkým našim klientom. Naši spolupracovníci môžu svojim klientom pokojne povedať, že pre nás sú oni tými najväčšími hviezdami, a zároveň k tomu dodať aj pomerne rukolapný dôkaz, napríklad najluxusnejšiu reklamnú plochu v danom regióne,“ poznamenáva J. Mokráňová.
Podpora pre sprostredkovateľov
Reklamná kampaň má významný cieľ – a to výrazným spôsobom pomôcť spolupracovníkom pri ich bežnej práci, pri predstavovaní spoločnosti a finančnej služby potenciálnym klientom. Ľudia totiž nerozumejú podstate a dôležitosti analýzy osobných financií, vypracovania finančného plánu a jeho disciplinovaného dodržiavania. Je to prirodzené a práve preto by sme chceli touto kampaňou poukázať na to, že nadviazaním spolupráce s našimi spolupracovníkmi získa klient omnoho viac.
Zároveň sme chceli vyzdvihnúť, že naša služba je prístupná pre každého a určená aj bežným ľuďom. S finančnými službami majú totiž ľudia tendenciu spájať si služby pre finančne lepšie zabezpečených. Cieľom tejto kampane bolo, aby si ľudia uvedomili, že finančné služby INAK sú určené bežným ľuďom, ktorí si môžu vďaka správnemu hospodáreniu s peniazmi a dlhodobému plánovaniu zabezpečiť vyšší životný štandard.
Tvárou firmy sú skutoční ľudia
„V našich kampaniach sa neschovávame za krásne modelky a modelov. Sme presvedčení, že najlepšími ambasádormi našej značky sú naši vlastní ľudia,“ poznamenala J. Mokráňová. V kampaniach spoločnosti vystupujú jej spolupracovníci dlhodobo a sú na to vynikajúce ohlasy. Vizuály sú prispôsobené regionálne, takže v jednotlivých mestách Slovenska sa objavujú tváre, ktoré tam reálne pôsobia a je šanca, že sa s nimi môže klient naozaj stretnúť.
„Vnímame to ako pridanú hodnotu aj pre spolupracovníkov, ktorí môžu túto skutočnosť tiež využiť vo svoj prospech,“ dodáva J. Mokráňová. Je to mimoriadna publicita a veľmi dobrá forma prezentácie nielen konkrétneho človeka v danom regióne, ale aj celého jeho tímu. Túto marketingovú podporu, ktorú im spoločnosť zabezpečuje, získavajú tí najlepší zo spoločnosti, aby mohli svoju značku dobre odprezentovať, a zároveň využiť túto formu výrazného zviditeľnenia pre ďalší rozvoj svojich podnikateľských aktivít v daných regiónoch.
Kde kampaň uvidíte
Reklamnú kampaň bude možné vidieť na vonkajších plochách po celom Slovensku. Rovnako budú televízne spoty vysielané na nasledovanejších celoslovenských staniciach. Pokrytie bude teda skutočne bohaté a značka PARTNERS GROUP SK sa opäť dostane do väčšieho povedomia. Kampaň bude najmasívnejšie nasadená v mesiacoch apríl a máj. Je to teda ideálna príležitosť na zintenzívnenie aktivít pre spolupracovníkov, pretože v tomto období bude verejnosť brand spoločnosti vnímať a to môže fungovať ako dobrý otvárač dverí.
Celé príbehy klientov, ktoré na účely televíznej kampane budú zostrihané do krátkych reklamných spotov, si potom môžu všetci pozrieť na webe spoločnosti. Je to tiež zaujímavá forma referencie a nástroj na zvládanie námietok. Pozitívny odkaz skutočného klienta, ktorý dáva na služby spoločnosti dobrovoľne a verejne referenciu, je nesmierne silným argumentom.
Dominika ako spokojná klientka
Okrem troch spokojných, bežných klientov nemôže v rámci prezentácie značky PARTNERS GROUP SK chýbať ani Dominika Cibulková, úspešná slovenská tenistka, s ktorou spolupracuje spoločnosť už sedem rokov. Dominike sa v aktuálnej sezóne nesmierne darí, z čoho máme, samozrejme, veľkú radosť a sme jej hrdým partnerom. Okrem neuveriteľnej cieľavedomosti a pracovitosti, s ktorou dosahuje svoje úspechy, je pre nás potešením, že je našou klientkou a aj vďaka našim službám sa môže sústreďovať výhradne na to, čo je pre ňu v živote najdôležitejšie.