Konferencia so spoločnosťou Generali
10.07.2013Košice sa stali dejiskom konferencie partnerských spoločností PARTNERS GROUP SK a Generali. Okrem sumarizácie vzájomnej spolupráce a zaujímavých rečníkov bolo hlavným bodom programu uvedenie nového produktu zameraného na poistenie dlhodobej starostlivosti.
Košice sa stali dejiskom konferencie partnerských spoločností PARTNERS GROUP SK a Generali. Okrem sumarizácie vzájomnej spolupráce a zaujímavých rečníkov bolo hlavným bodom programu uvedenie nového produktu zameraného na poistenie dlhodobej starostlivosti.
Za účasti predstaviteľov najvyššieho vedenia oboch spoločností a najúspešnejších spolupracovníkov PARTNERS GROUP SK sa konala konferencia, ktorú už možno označiť za pravidelnú. V každom prípade však mala aj nádych výnimočnosti, a to práve pre nový produkt Allegro Care, ktorý je na slovenskom finančnom trhu novinkou. Okrem vyhodnotenia doterajšej spolupráce bolo teda na programe aj poskytovanie podrobných užitočných produktových informácií. „V úvode ma zaujal zaujímavý pohľad na demografický vývoj a jeho ďalšia predikcia. Som rád, že vznikol tento typ produktu,“ konštatuje Vladimír Butko, Consultant. Hostia sa tiež dozvedeli, kto sa stal nominantom lukratívnej cesty do talianskeho Toskánska.
Zo spoločnosti PARTNERS GROUP SK sa slova ujal Marcel Kohút, Partner, ktorý sa hosťom prihovoril prezentáciou. V nej okrem iného rozprával o tom, čo mu pomohlo na ceste ku kariérnemu povýšeniu na pozíciu Partner. Tie boli pre ostatných spolupracovníkov rozhodne poučné. „Bolo to nesmierne motivačné a som vďačný za odporúčania, resp. zlaté pravidlá, ktorých dodržiavanie v prípade Marcela Kohúta znamenalo cestu na pozíciu Partner,“ hovorí Roman Škrteľ, Team Manager.
Okrem iného spomenul Marcel Kohút porovnanie voza s autom Audi Quattro. Ak na voze ide každé koleso pomyselne iným smerom, jednotlivé kolesá sú bez synchronizácie. Tak je to aj v prípade podnikateľských aktivít. Tak ako voz sa hýbe len pomaly a komplikovane, v praxi tento nesúlad vedie k nízkym aktivitám, slabej starostlivosti o klientov, vysokej fluktuácii, vyčerpaniu osobného potenciálu a stagnácii. Pritom ak sa prirovnáme k Audi Quattro, kde všetky činnosti pracujú synchrónne, priebeh aktivít aj dosahovanie spoločného cieľa sú plynulé a priamočiarejšie. „Ak si vytvoríme vlastné quattro, dosiahneme vyššie aktivity, posilníme dobré meno, aplikáciu obchodných manuálov a získame viac odporúčaní,“ povedal M. Kohút.
Témy ocenil aj ďalší z hostí konferencie, Team Manager Tomáš Šerédi: „Za rady som Marcelovi Kohútovi nesmierne vďačný. Okamžite idem niektoré z vecí aplikovať, medzi inými detailnú analýzu FIP-u celej štruktúry, a tiež rozoberiem s tímom servisné témy.“