Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Marketing a komunikácia 2013

24.04.2014

Rok 2013 sa niesol v marketingu a komunikácii v znamení niekoľkých inovácií. Popri tradičnej reklamnej kampani a intenzívnej aktivite v oblasti PR spoločnosť zviditeľnili rôzne inovatívne doplnkové projekty. Výsledkom bola komplexná a integrovaná prezentácia spoločnosti v priebehu celého roka s efektívnym oslovením cieľovej skupiny.

Rok 2013 sa niesol v marketingu a komunikácii v znamení niekoľkých inovácií. Popri tradičnej reklamnej kampani a intenzívnej aktivite v oblasti PR spoločnosť zviditeľnili rôzne inovatívne doplnkové projekty. Výsledkom bola komplexná a integrovaná prezentácia spoločnosti v priebehu celého roka s efektívnym oslovením cieľovej skupiny.

Reklamná kampaň spoločnosti v roku 2013 zohľadnila všetky kľúčové posolstvá a plynule nadviazala na predchádzajúcu komunikáciu spoločnosti. PARTNERS GROUP SK opäť prezentovali spolupracovníci spoločnosti, ktorí sú najlepšími ambasádormi značky. Tri nosné vizuály doplnil štvrtý s Dominikou Cibulkovou, ktorému už tradične patrí miesto na gigaboarde na bratislavskom obchvate.

Kampaň spoločnosti bolo možné vidieť v spotoch na nasjledovanejších televíznych staniciach s celoslovenským pokrytím, a tiež na exkluzívnych vonkajších plochách. Doplnkom v mediálnom mixe kampane boli netradičné médiá, ako napríklad plochy v kinách a fitness centrách. Neobišli sme ani renomované printové médiá a niekoľko presne zacielených lifestylových magazínov.
 

Dni finančnej gramotnosti


Jednou z predznačných noviniek v komunikačnom pláne spoločnosti boli finančno-edukatívne a zároveň propagačné eventy Dni finančnej gramotnosti. Podujatie bolo organizované v nákupných centrách v Bratislave a Košiciach, a dalo príležitosť verejnosti otestovať si svoje FQ, a zároveň dozvedieť sa viac o službách spoločnosti.

„Dni finančnej gramotnosti vznikli pomerne spontánne, no ich príprava si vyžadovala dlhší čas a úsilie sa určite oplatilo. Vytvorili sme unikátny priestor pre prezentáciu značky a jej spolupracovníkov, ako aj na šírenie povedomia o nutnosti správneho hospodárenia s peniazmi, finančného plánovania a využívania služieb finančných odborníkov. Toto všetko sa nám podarilo pri zachovaní atribútov nenútenosti a príjemnej atmosféry,“ približuje projekt Jana Mokráňová, marketingová riaditeľka.

Dva dni v Bratislave a dva dni v Košiciach nemali ľudia možnosť prehliadnuť stánok spoločnosti umiestnený v hlavnej hale najnavštevovanejších nákupných centier Aupark. Mohli si tu dať otestovať svoj finančný kvocient, dať si poradiť s akýmkoľvek aktuálnym finančným problémom, alebo sa jednoducho informovať o možnosti využiť finančné služby INAK, či kariéru INAK. Atmosféru dotvárala možnosť dať si kávu, či dať si namiešať finančný kokteil sympatickým barmanom. Deti si odnášali brandované balóny a profesionáli z PARTNERS GROUP SK využili naplno príležitosť predstaviť seba a spoločnosť, ktorú reprezentujú.

„Cieľom týchto dní bolo najmä priniesť značku PARTNERS GROUP SK na oči cieľovej skupiny a zároveň nenútenou formou upozorniť na potrebu finančného plánovania a využívania služieb skutočných profesionálov. Tento cieľ sa rozhodne naplnil a toto podujatie hodnotíme ako mimoriadne úspešné,“ konštatuje J. Mokráňová.
 

Prezentácia v médiách


Aj v tomto roku dosiahla spoločnosť PARTNERS GROUP SK viac ako 300 mediálnych výstupov na tému osobné financie a potvrdila tak svoju pozíciu mienkotvorcu pre túto oblasť. V médiách spoločnosť prezentovali jej spolupracovníci a profilovali sa tak ako odborníci na finančné rady a zostavovanie finančných plánov.

Štandardné PR bolo doplnené viacerými doplnkovými projektami. Spoločnosť spracovala prieskumy na viaceré témy týkajúce sa financií a tie následne zaznamenali veľmi dobrú mediálnu odozvu.
 

Design Manual


Aplikácia nového designmanualu a jeho implementácia do praxe znamenali grafické úpravy vo viacerých firemných tlačovinách a prezentačných materiáloch. Výsledkom je jednotná, ucelená a profesionálna prezentácia spoločnosti na všetkých nosičoch a zaistenie dôsledného dodržiavania korporátnej identity spoločnosti.