Marketing a komunikácia v roku 2014
28.02.2015Marketingové oddelenie prinieslo aj v roku 2014 množstvo noviniek, ktorých primárnym cieľom bolo priblížiť značku a aktivity spoločnosti PARTNERS GROUP SK svojim spolupracovníkom, klientom a širokej verejnosti. Novinky boli zavedené v rámci všetkých kľúčových prvkov formujúcich celkovú podobu marketingovej komunikácie spoločnosti.
Marketingové oddelenie prinieslo aj v roku 2014 množstvo noviniek, ktorých primárnym cieľom bolo priblížiť značku a aktivity spoločnosti PARTNERS GROUP SK svojim spolupracovníkom, klientom a širokej verejnosti. Novinky boli zavedené v rámci všetkých kľúčových prvkov formujúcich celkovú podobu marketingovej komunikácie spoločnosti.
Reklamná kampaň 2014
Začiatok roka bol už tradične venovaný príprave novej reklamnej kampane. Nová reklamná kampaň prezentuje skutočných klientov spoločnosti PARTNERS GROUP SK, pričom do popredia komunikuje skutočnosť, že klient je vždy na prvom mieste. Cieľom kampane je výrazným spôsobom pomôcť spolupracovníkom pri ich každodennej práci a pri predstavení spoločnosti a finančnej služby klientom. Kampaň je výnimočná a unikátna tým, že v nej vystupujú priamo spolupracovníci a reálni klienti PARTNERS GROUP SK. Idea vznikla z presvedčenia, že najlepšími ambasádormi našej značky sú naši vlastní ľudia a zároveň ľudia, ktorí majú dlhoročné skúsenosti s využívaním našej služby. Hlavný claim kampane komunikuje posolstvo, že klient spoluprácou s PARTNERS GROUP SK získava oveľa viac ako len sprostredkovanie finančnej služby.
Nasadenie reklamnej kampane prebehlo v jarných mesiacoch, keď boli nasadené bilbordy vo všetkých väčších mestách na Slovensku. Pre konkrétneho spolupracovníka a celý jeho tím je to skvelý spôsob prezentácie v danom regióne a priblíženie značky smerom ku klientom. Samotné obchodné štruktúry vnímali túto formu propagácie veľmi pozitívne.
Súčasťou prezentácie značky bolo tiež nasadenie televíznych spotov, ktoré boli súčasťou reklamných brejkov TV JOJ, JOJ Plus a WAU. Vo vedomí potenciálnych klientov zarezonovala možnosť byť na mieste klienta v spote a mať po svojom boku človeka, ktorému možno dôverovať, ktorý dokáže zoptimalizovať správu financií a našetriť peniaze navyše. Okrem televíznych spotov bola súčasťou kampane aj reklamná inzercia v printových médiách, od odborných periodík až po lifestylové magazíny.
Ako po ostatné roky, aj v roku 2014 reklamná kampaň spoločnosti PARTNERS GROUP SK zahŕňala netradičné formy propagácie. Obyvatelia Bratislavy a Košíc mali v mesiacoch jún až december možnosť odviezť sa električkou finančnej gramotnosti. Tá prezentovala značku nielen na jej vonkajších plochách, ale na propagáciu boli využité aj vnútorné plochy, ktoré cestujúcim komunikovali užitočné tipy a rady v súvislosti so správnym narábaním s financiami.
Dni finančnej gramotnosti
Zvýšiť povedomie o potrebe finančnej disciplíny a o nutnosti rozumieť základným princípom hospodárenia s peniazmi sa aj tento rok spoločnosť PARTNERS GROUP SK pokúšala prostredníctvom eventu Dni finančnej gramotnosti. Jeho nosnou myšlienkou bola tvorba finančnej rezervy, a to v podobe výzvy „ušetrite aspoň 10 % svojho príjmu“. Dni finančnej gramotnosti prebiehali počas mesiacov máj a jún v obchodných centrách v mestách Bratislava, Žilina a Košice. Návštevníkom nákupných centier bol počas dvoch dní k dispozícii propagačný priestor spoločnosti PARTNERS GROUP SK, pričom mnohí neváhali a prítomnosť finančných odborníkov využili na rozšírenie svojich znalostí zo sveta financií. K dispozícii bola aj obľúbená možnosť zmerať si výšku svojho finančného kvocientu a novinkou bola prítomnosť tzv. Finančnej hliadky. Hliadku tvorili dvaja profesionálni improvizační herci, ktorých úlohou bolo vtipným spôsobom upútať pozornosť návštevníkov a zároveň upozorniť na potrebu správneho hospodárenia s financiami.
Ďalšie marketingové aktivity
V letných mesiacoch bola vytvorená nová webová stránka spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Stránka bola vytvorená so zámerom zvýšiť užívateľskú prívetivosť a súčasne reflektovať na aktuálne trendy webového dizajnu. Súčasťou novej webovej stránky je aj prezentácia novej reklamnej kampane.
Na televíznych obrazovkách pribudol na jeseň nový program Krotitelia dlhov, ktorého cieľom je zachraňovať domácnosti pred finančnou katastrofou. Relácia Krotitelia dlhov bola spracovaná do 12 epizód, počas ktorých bolo úlohou tímu zloženého z odborníkov z celého spektra finančného sektora riešiť zdanlivo neriešiteľné finančné situácie. Na príprave relácie a pomoci s riešeniami sa podieľali aj odborníci z PARTNERS GROUP SK, a to konkrétne Andrea Straková a Tomáš Šipula.
V rámci marketingového oddelenia bola vytvorená aj nová webová stránka Nadácie PARTNERS. Spustenie stránky bolo výsledkom neustále narastajúcich aktivít nadácie a s tým súvisiaceho rastu dopytu zo strany verejnosti. Stránka poskytuje podrobné informácie o aktivitách, partneroch a novinkách, ktoré Nadácia PARTNERS prináša.
Aj v roku 2015 vám marketingové oddelenie prinesie novinky a vylepšenia, ktoré vám budú pomáhať pri každodennej práci. Činnosť marketingového oddelenia bude naďalej zameraná aj na prezentáciu a budovanie povedomia značky PARTNERS GROUP SK.