Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Marketing a komunikácia v roku 2015

15.02.2016

Z pohľadu marketingového oddelenia sa rok 2015 niesol predovšetkým v znamení novej reklamnej kampane zameranej na podporu náborových aktivít spoločnosti. Jej cieľom bolo zviditeľniť značku PARTNERS GROUP SK a popritom zvýšiť záujem verejnosti o podnikateľské príležitosti plynúce zo spolupráce s finančnými službami INAK.

Z pohľadu marketingového oddelenia sa rok 2015 niesol predovšetkým v znamení novej reklamnej kampane zameranej na podporu náborových aktivít spoločnosti. Jej cieľom bolo zviditeľniť značku PARTNERS GROUP SK a popritom zvýšiť záujem verejnosti o podnikateľské príležitosti plynúce zo spolupráce s finančnými službami INAK.

Reklamná kampaň 2015

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK začiatkom roka predstavila novú reklamnú kampaň na rok 2015, ktorá bola zameraná na posilnenie poznateľnosti značky PARTNERS GROUP SK s cieľom efektívnej podpory aktivít spojených s rozširovaním obchodných štruktúr. Samotné nasadenie reklamnej kampane prebiehalo vo viacerých formách a fázach.

Vzhľadom na cieľ kampane, ktorým bola podpora náborových aktivít, tvárami reklamnej kampane boli aj v roku 2015 samotní spolupracovníci spoločnosti. Slogany kampane poukazovali na to, že pri spolupráci s PARTNERS GROUP SK získate oveľa viac ako len bežné podnikanie. Reklamná kampaň mala ambíciu výrazne prispieť k podpore každodennej práce spolupracovníka, či už pri predstavovaní spoločnosti a finančnej služby klientom, alebo v rámci prezentácie možností spolupráce potenciálnym spolupracovníkom.

Nasadenie reklamnej kampane odštartovalo prostredníctvom nových bilbordov po celom Slovensku. Vizuály boli nasadené v mestách Bratislava, Košice, Žilina, Prešov, Prievidza, Trnava, Stará Ľubovňa, Spišská Nová Ves, Ružomberok. Pre spolupracovníkov, ktorí boli súčasťou vizualizácií, to bola výnimočná príležitosť prezentovať seba a taktiež celý svoj tím v danom regióne. Vzhľadom na snahu lokálnej podpory kampane bolo vytvorených 9 vizuálov, pričom v jednotlivých mestách Slovenska sa objavovali tváre spolupracovníkov, ktorí v oblasti reálne pôsobia a je šanca, že sa s nimi môže klient alebo potenciálny spolupracovník reálne stretnúť. „V roku 2015 sme sa rozhodli pokračovať v koncepte prezentácie značky prostredníctvom tvárí našej spoločnosti. Tento spôsob marketingovej komunikácie sa dlhodobo stretáva s veľmi pozitívnymi reakciami zo strany našich spolupracovníkov aj našich klientov,“ konštatuje Mária Urbanová, marketingová manažérka.

Súčasťou reklamnej kampane bola aj prezentácia značky PARTNERS GROUP SK formou televíznych spotov, ktoré boli odvysielané na staniciach s vysokou sledovanosťou a celoslovenskou pôsobnosťou. Nasadenie televíznych spotov bolo spustené 9. 5. 2015, pričom na televíznych staniciach TV JOJ, JOJ Plus a Wau bolo odvysielaných viac ako 100 spotov. V spote vystupoval spolupracovník spoločnosti a  po svojom boku mal riaditeľa, ktorý mu výrazne pomohol v rozvoji jeho podnikateľskej kariéry. Myšlienka spotu sa zároveň premietla aj do hlavných sloganov. Komunikovaným posolstvom bola pridaná hodnota spolupráce so spoločnosťou PARTNERS GROUP SK. Podnikateľský príbeh spolupracovníka bol pre zámer televíznej kampane zostrihaný do krátkeho reklamného spotu.

Okrem televíznych spotov a vonkajších reklamných plôch prebiehala propagácia značky aj formou reklamných inzerátov v odborných či lifestylových periodikách, tak aby bolo zaručené čo najširšie zasiahnutie cieľovej skupiny.

Aj v roku 2015 reklamná kampaň spoločnosti PARTNERS GROUP SK zahŕňala netradičné formy propagácie. Obyvatelia Bratislavy a Košíc mali počas celého roka možnosť odviezť sa električkou finančnej gramotnosti. Tá prezentovala značku nielen na jej vonkajších plochách, ale na propagáciu boli využité aj vnútorné plochy, ktoré cestujúcim komunikovali užitočné tipy a rady súvisiace s optimálnym hospodárením s financiami.

Dni finančnej gramotnosti

Neodmysliteľnou súčasťou prezentácie značky PARTNERS GROUP SK bolo aj v minulom roku podujatie s názvom Dni finančnej gramotnosti. Prvou zastávkou Dní finančnej gramotnosti boli v máji 2015 Košice. Samotnému podujatiu predchádzala tlačová konferencia zameraná na porovnanie hospodárenia s financiami medzi obyvateľmi východoslovenskej metropoly a Bratislavy. Ešte v tom istom mesiaci sa podujatie presunulo na stredné Slovensko, konkrétne do Žiliny. Pri príležitosti Dňa finančnej gramotnosti (8. 9.) zavítalo podujatie do hlavného mesta a o mesiac neskôr sa ho dočkali aj obyvatelia Prievidze. Pre spolupracovníkov z hornej Nitry išlo o vôbec prvú príležitosť prezentovať sa na verejnosti takýmto unikátnym spôsobom. „Rozšírenie Dní finančnej gramotnosti do Prievidze vychádzalo z neustále rastúceho záujmu zo strany spolupracovníkov spoločnosti PARTNERS GROUP SK o participáciu na realizovaní finančnej osvety. Keďže v Prievidzi dlhodobo pôsobí viacero úspešných kancelárií, výber tohto mesta bol pre nás logickou voľbou,“ vysvetľuje M. Urbanová.

Návštevníci obchodného centra mali možnosť navštíviť stánok spoločnosti PARTNERS GROUP SK a spojiť príjemné s užitočným, t. j. posedieť si pri šálke kávy v príjemnej atmosfére a zároveň od finančných odborníkov získať cenné rady na lepšie hospodárenie s financiami. Pre tých, ktorí mali záujem preveriť si úroveň svojich finančných vedomostí, bola pripravená možnosť otestovať si výšku svojho finančného kvocientu, s výsledkom sa pochváliť priateľom na sociálnej sieti a zároveň sa zapojiť do súťaže o atraktívne ceny. V Košiciach a rovnako tak v Žiline dotvárala atmosféru aj dvojica skvelých improvizačných hercov, ktorá vtipným spôsobom pútala pozornosť okoloidúcich a v improvizovaných scénkach prezentovala cenné rady vedúce k optimálnemu spravovaniu osobných financií.

„Na rok 2016 máme v rámci marketingových aktivít pripravených viacero noviniek zameraných na propagáciu našej spoločnosti a zvýšenie povedomia o značke PARTNERS GROUP SK. Popritom budeme aj naďalej realizovať rôznorodé aktivity, ktoré budú mať za cieľ uľahčiť našim spolupracovníkom ich každodennú komunikáciu s potenciálnymi klientmi a spolupracovníkmi,“ približuje plány na ďalšie obdobie M. Urbanová.