Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Millionaires' Club

19.07.2011

Spoločnosť Partners Group SK pozná prvých členov prestížneho Millionaires' Club - klubu tých, ktorí dosiahli historickú produkciu viac ako 1 000 000 BJ. Prvý členmi sa stali Senior Directori Marcel Kohút a Milan Drugda.

Spoločnosť Partners Group SK pozná prvých členov prestížneho Millionaires' Club - klubu tých, ktorí dosiahli historickú produkciu viac ako 1 000 000 BJ. Prvý členmi sa stali Senior Directori Marcel Kohút a Milan Drugda.

 

MARCEL KOHÚT

Vstúpili ste do klubu milionárov, čo znamená, že vaša historická produkcia je vyššia ako 1 000 000 BJ. Vedeli ste o tom, že ste magický milión už prekročili?
Vedel som, že som niekde blízko. Pri poslednej informácii sme mali niekde cez 700 000 BJ. Nevedel som však, kedy presne bola miliónová hranica prekročená. Budem sa musieť tejto štatistike viac venovať, aby som pri ďalšej hranici nebol zaskočený. (smiech)
 

Je to pre vašu kariéru užitočný míľnik?
Míľnik to určite je. V tejto chvíli však neviem vyhodnotiť, či užitočný. Určite bude pre mňa do budúcna prestížna záležitosť to, že sa mi ako prvému z obchodnej siete podarilo túto hranicu prekonať. Beriem to ako poďakovanie a milé pripomenutie zo strany firmy. Užitočné to bude pre mňa a pre firmu vtedy, keď do tohto klubu „milionárov“ budú patriť ďalší spolupracovníci a pokiaľ ich počet bude výrazne rásť! Už sa na to veľmi teším.

Aká bola cesta za týmto prvým miliónom?
Napredovanie na každej ceste ide rovnako – krok za krokom. Bola to cesta plná vytyčovania nových krátkodobých cieľov a dennodenného riešenia pracovných úloh a situácií, ktoré vystali.
 

Zvládnete druhý milión prekročiť rýchlejšie?
Napadla mi odpoveď spájaná s našimi hokejistami – tak určite. Očakávam to sám od seba a očakáva sa to odo mňa, či už zo strany spoločnosti, alebo mojich spolupracovníkov. Druhý milión aj sám pozvoľna príde, rýchlejšie a bez mojej prílišnej námahy. Môj cieľ nie je dať druhý milión rýchlejšie. Ako som však prezentoval na konferencii, chcem spraviť milión BJ za 12 mesiacov, za jeden rok. (Ten prvý bol skoro za štyri roky.) Skrátiť čas, spraviť to, čo iní za oveľa kratšie obdobie – o to v našom biznise ide.

Pre nováčika je toto číslo priam nedosiahnuteľné. čo odporúčate tým, ktorí zatiaľ o takýchto číslach iba snívajú?
„Len to, čo si hlava dokáže predstaviť, dokáže telo zrealizovať.“ Platí to rovnako pri športe, práci, podnikaní, osobnom živote, vzťahoch a aj pri úspechu v našej spoločnosti. Keď si dám akýkoľvek cieľ, stotožním sa s ním, mám silnú túžbu a veľkú vieru ho dosiahnuť, tak už nerozmýšľam, či ho splním, ale AKO ho splním. Vtedy nesnívam o tom, aké by to bolo, keby som ho splnil, ale hľadám spôsoby a robím adekvátne aktivity na jeho dosiahnutie. Moja rada je mať veľké ciele, ale rozmeniť ich na menšie. Tým budem robiť na menších krokoch vedúcich k cieľu a budem zažívať čiastkové úspechy, ktoré mi budú cestu spríjemňovať, a budem sa snažiť ten pocit úspechu vyhľadávať čo najčastejšie. A súčtom menších úspechov bude nakoniec ten veľký alebo viacero veľkých cieľov

 

 

 

MILAN DRUGDA

Vstúpili ste do klubu milionárov, čo znamená, že vaša historická produkcia je vyššia ako 1 000 000 BJ. Vedeli ste o tom, že ste magický milión už prekročili?
Keď som predbežne pred rokom pozeral na tento údaj, mali sme okolo 750 000 BJ historicky a povedal som si, že tak do roka by sme mohli miliónovú hranicu prekročiť. Potom som však tomu už pozornosť nevenoval. Tento ukazovateľ pre nás nebol rozhodujúci, avšak po slávnostnom vyhodnotení na 4. výročí spoločnosti sa stalo motívom množstva ľudí z mojej štruktúry dostať sa do tohto prestížneho klubu.

Je to pre vašu kariéru užitočný míľnik?
Každý výkon a každá méta je určitým míľnikom, ktorý však zároveň znamená pohľad dopredu a stanovenie si ďalších cieľov. Človek sa posunie zase o kúsok ďalej zo zóny komfortu a čakajú ho ďalšie vyššie čísla a ďalšie míľniky.

Aká bola cesta za týmto prvým miliónom?
Pre každého, kto má ten milión len pred sebou, to nemôže byť ľahké. Majúc miliónovú hranicu pokorenú, mohol by som sa obzrieť a povedať, že to nebolo až také ťažké. Klamal by som však, keby som povedal, že to bolo úplne jednoduché. Na ceste bolo veľa pádov a veľa vstávaní. V našom riaditeľstve považujem za strategické práve to, že sme tieto veci zvládli a ideme ďalej. Nie je dôležité, koľkokrát padneš, ale či sa po páde zdvihneš a ideš ďalej.

Zvládnete druhý milión prekročiť rýchlejšie?
Na základe skúseností by sa dalo povedať, že by mal byť jednoduchší, avšak neviem, čo si sami postavíme do cesty. Som presvedčený, že bude ľahší minimálne preto, že veľa ľudí je nastavených tak, že chcú ten milión dosiahnuť. Chcú ho dosiahnuť počas Partners For You®, čo je veľkou výhodou aj pre samotný akciový program. Ak viacerí ľudia budú chcieť túto hranicu dosiahnuť, aj tie moje milióny pôjdu rýchlejšie. Nechápem to však iba ako akési naskakovanie čísel, vidím za tým veľa práce s mojimi ľuďmi. pre nováčika je toto číslo priam nedosiahnuteľné.

Čo odporúčate tým, ktorí zatiaľ o takýchto číslach iba snívajú?
Naznačil som to už na konferencii 4. výročia – ak bude mať Executive Manager priemerný výkon 5 000 BJ, čo je podľa mňa priemerný výkon dobrej M2, ktorá chce v akciovom programe niečo znamenať, a splní rast na 100 %, tak v priebehu akciového programu dosiahne takmer práve ten milión – je to okolo 900 000 BJ. Za štyri roky sa dá urobiť z nuly milión, preto aj mojou radou je orientovať sa na Partners For You®. Ak dosiahnu stopercentný alebo vyšší rast, tak ten milión príde. Milión BJ by nemal byť cieľom, mal by to byť jeden zo štatistických ukazovateľov a prestížna záležitosť. Ak by sa totiž človek zameral len na to, môže sa stať, že by pri prvom milióne aj ostal a už sa nepohol ďalej. Ako sa hovorí – pozerať treba cez dva kopce. Ľudia, ktorí budú makať a využijú Partners For You®, úspech dosiahnu a členstvo v Millionaires' Club bude príjemným bonusom.