Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Na úspech treba využiť príležitosť

26.09.2011

Executive Manager Peter Ondrúšek vníma v súčasnosti na trhu čoraz viac príležitostí na rozvoj podnikania. Aktuálne postrehy približuje vo svojom príspevku.

Executive Manager Peter Ondrúšek vníma v súčasnosti na trhu čoraz viac príležitostí na rozvoj podnikania. Aktuálne postrehy približuje vo svojom príspevku.

Zdravotná reforma, otvorenie druhého piliera, očakávaný rast poistného trhu – na rozvoj podnikania je množstvo príležitostí a každý úspešný človek by mal byť pripravený ich vedieť využiť. Ja za najväčšiu a jedinečnú príležitosť považujem akciový program Partners For You®. Čím viac spolupracovníkov sa ho zúčastní, tým viac dokážeme naplniť víziu spoločnosti, viac investovať do rozvoja nových pobočiek, pripraviť lepšie prostredie pre nových spolupracovníkov, investovať viac do ich vzdelania a v neposlednom rade, priniesť väčšiu pridanú hodnotu čo najväčšiemu počtu klientov. Otvorí sa nám tým viac príležitostí na rast. Práve preto je akciový program cieľom, na ktorý sme sa v našom tíme zamerali. Chceme dať túto podnikateľskú príležitosť každému spolupracovníkovi, novému aj budúcemu.


Na pracovnej ceste v Turecku v septembri 2010 som si ešte viac uvedomil neskutočnú dostupnosť príležitostí a benefitov spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Mal som možnosť získať veľmi veľa informácií komunikáciou s úspešnými ľuďmi, ktoré mi umožnili rozvinúť silné stránky mojich spolupracovníkov, posunúť celú štruktúru vpred a splniť tak mandát, ktorý som od mojich spolupracovníkov nomináciou na túto cestu dostal. Účasť na zimnej ceste v Thajsku bola vstupenkou medzi elitu spoločnosti PARTNERS GROUP SK a možnosťou pozrieť na veci „zhora“, inými očami, lepšie pochopiť smerovanie spoločnosti, získať ďalšiu inšpiráciu a znovu priniesť pridanú hodnotu do štruktúry. Výsledkom bolo povýšenie slečny Adriány Adamkovičovej na pozíciu Team Manager. Je to neopísateľný pocit vidieť, ako je povyšovaný váš spolupracovník na manažérsku pozíciu. Napĺňa sa tak podstata štrukturálnej firmy a vznikajú prvé opakovateľné celky. Budúci lídri, ktorí sú motorom celej firmy. Preto aj komunikáciu naprieč spoločnosťou považujem za jeden z kľúčových prvkov. Získam tak informácie, ktoré keď aplikujem do praxe, zvýšia moje šance na úspech. Doteraz som sa nestretol s tým, že by vám ľudia, ktorí podnikajú v rovnakom odvetví ako vy, dokázali odovzdať rady, skúsenosti, nápady, inšpiráciu a návody na to, aby ste aj vy boli úspešnejší a napredovali vo svojom podnikaní. Ľudia, ktorých sa netreba báť osloviť a ktorí si s vami vždy ochotne dohodnú termín a poradia vám. Či je to riaditeľ, Senior Manager, alebo Partner.


„Správny podnikateľ by mal mať minimálne tri pobočky.“ Táto veta Partnera spoločnosti pána Jána Müllera ma sprevádza už od začiatku mojej kariéry a riadim sa ňou. Už od začiatku som bol ochotný cestovať každý týždeň zo Žiliny do Košíc a investovať čas, energiu a financie na rozvoj svojej prvej pobočky mimo môjho bydliska. Pobočky, v ktorej by som mal manažéra. Dnes je tam manažérka Adriána Adamkovičová a onedlho budú aj ďalší, ktorí sú momentálne v príprave, či už Viliam Hintoš, alebo Anton Valiga. Podľa mňa podnikateľ, ktorý nie je schopný vycestovať, prijať nové výzvy a investovať do svojej firmy (alebo budúcej firmy), nikdy nebude úspešný. A nakoniec každá, aj negatívna skúsenosť, ktorú získate, vás dokáže posunúť dopredu. Preto je pre mňa otváranie nových pobočiek výzvou a k tomuto vediem aj ľudí v tíme. Nebáť sa vycestovať či už za výzvou, alebo po informácie. Ďalšia pobočka v našom tíme sa od prvého októbra stane realitou. Michal Gabčík so svojím tímom otvára v Považskej Bystrici novú kanceláriu, čím sa znovu podporí pôda pre rastové prostredie a ku koncu roka aj pre vznik nového tímového manažmentu. Samozrejme, že ďalší rast môžeme dosiahnuť jedine aktivitou a intenzívnym náborom a každú pobočku tvoria hlavne ľudia, a preto ďalšia kľúčová vec, na ktorú sme sa zamerali a na ktorej intenzívne pracujeme, je „deň rozvoja firmy“. Som rád, že odteraz bude môcť tento systémový prvok bežať už v troch mestách, v ktorých s naším tímom pôsobíme. Od všetkých aktivít, ktoré v našom tíme vykonávame, očakávam vznik nových osobností, povýšenie na pozíciu Senior Manager a položenie základov budúceho riaditeľstva, pretože podľa môjho názoru práve manažér a budúci vedúci sú základným kameňom každej štrukturálnej firmy.