Náš imidž v roku 2010
26.04.2011Zvyšovanie povedomia o značke Partners Group SK a podpora budovania dobrého imidžu spoločnosti boli aj v roku 2010 výzvou pre marketingovú komunikáciu spoločnosti. Po dvoch úspešných reklamných kampaniach nadviazala spoločnosť na svoj doterajší komunikačný koncept a rozhodla sa zdôrazniť dlhodobý aspekt profesionálnej spolupráce s klientom a pridanú hodnotu, ktorú táto spolupráca klientom prináša – a to všetko v číselnom vyjadrení. Kampaň mala názov: Veľké čísla.
Zvyšovanie povedomia o značke Partners Group SK a podpora budovania dobrého imidžu spoločnosti boli aj v roku 2010 výzvou pre marketingovú komunikáciu spoločnosti. Po dvoch úspešných reklamných kampaniach nadviazala spoločnosť na svoj doterajší komunikačný koncept a rozhodla sa zdôrazniť dlhodobý aspekt profesionálnej spolupráce s klientom a pridanú hodnotu, ktorú táto spolupráca klientom prináša – a to všetko v číselnom vyjadrení. Kampaň mala názov: Veľké čísla.
Disciplinovaný prístup k financiám chráni pred dosahmi akejkoľvek krízy. Aj počas menej priaznivých období, ktorých dosahy sa niesli rokom 2010, sa môžu klienti spoločnosti spoľahnúť na finančného odborníka a pocítiť priame výhody spolupráce s ním. Kampaň Veľké čísla ukázala klientom, že s nami sa dosahov hospodárskej krízy báť nemusia. Čísla, ktoré spoločnosť Partners Group SK dosiahla, sú impozantné – klienti spoločnosti ušetrili v predchádzajúcom období viac ako 6 miliónov eur na poplatkoch a vytvorili si finančné rezervy vo výške viac ako 113 miliónov eur.
Značku v kampani reprezentujú spolupracovníci spoločnosti. Vybrané tváre z radov spoločnosti sa na seba mohli pozrieť v imidžovej brožúre či na plochách v nákupných centrách. Mediálny mix kampane bol zostavovaný podľa úspešnosti jednotlivých médií v uplynulých obdobiach. Jeho súčasťou boli osvedčené citylighty v nákupných centrách, televízna reklama na najsledovanejšej celoštátnej stanici, či inzeráty v tlači a vonkajšie plochy, najmä sieť billboardov a bigboardov. Novinkami boli obrazovky v predajniach Nay, ktorým sa počas majstrovstiev sveta vo futbale dramaticky zvyšuje návštevnosť, čo je vhodné využiť, alebo imidžové zástavy v bratislavskom Auparku.
V rámci marketingovej komunikácii sme v roku 2010 využili:
- 183 citylightov v nákupných centrách v Bratislave, Žiline, Banskej Bystrici, Košiciach a Nitre
- Imidžové vlajky v bratislavskom Auparku
- 1 239 billboardov na čerpacích staniciach po celom Slovensku
- 1 980 spotov v predajniach Nay elektrodom – Bratislava, Žilina, Trenčín, Košice
- Autobusy hromadnej dopravy – Bratislava, Žilina, Banská Bystrica, Ružomberok, Dolný Kubín, Námestovo, Poprad
- Spoty na TV Markíza
- Celostránkové inzeráty (Špeciály Trend, Vasárnap)
- Bigboardy a megaboardy po celom Slovensku