Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Partners akadémia

14.08.2014

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK pripravila v rámci vzdelávacieho systému pre spolupracovníkov trojdňový seminár Partners akadémia. Pozvaní spolupracovníci tak mali príležitosť zúčastniť sa nesmierne hodnotného vzdelávacieho cyklu.

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK pripravila v rámci vzdelávacieho systému pre spolupracovníkov trojdňový seminár Partners akadémia. Pozvaní spolupracovníci tak mali príležitosť zúčastniť sa nesmierne hodnotného vzdelávacieho cyklu.

Pozvánky na Partners akadémiu dostali spolupracovníci na pozíciách Executive Manager a vyššie, Team Manageri so stanoveným skupinovým výkonom, povyšovaní Team Manageri k 1. 5. A 1. 6. A dvanásť najlepších budúcich vedúcich. Dokopy viac ako 160 účastníkov, ktorým sa venovali prednášajúci z radov najvyššieho manažmentu spoločnosti.

V nedeľu otvoril vzdelávací seminár Partner spoločnosti, Ján Müller, prednáškou na tému Stratégia a aktuálna situácia na trhu. Vyzdvihol, čo je pre ľudí najdôležitejšie, a to vyzbrojiť ich dobrými postojmi. „Táto téma rezonuje v našej štruktúre neustále a verím, že je len otázkou času, keď dosiahneme výsledky, ktoré očakávame,“ približuje Karol Mikolka, Team Manager. Michala Mišíka, Executive Manager, tiež zasiahli úvodné slová: „Verím, že blok s témou prekonávania rekordov bol pre nás určitým zrkadlom a signálom na to, aby sme svoje smerovania posunuli ďalej, pretože nič nie je krajšie ako prekonať vlastný rekord a byť naň patrične hrdý.“

V pondelok odštartoval seminár hneď ráno Martin Čupka, Managing Director. Už samotný názov jeho prednášky hovorí sám za seba: Databáza, práca s databázou, jej využívanie. „Pre mňa ako manažéra ponúkol aj množstvo konkrétnych návodov, ako databázu vytvoriť a následne s ňou pracovať s každým spolupracovníkom v tíme, ako aj u seba. Návody boli jasné, zrozumiteľné a uchopiteľné v komunikácii, keďže Martin Čupka bol ochotný spomínanú tému rozobrať aj priamou rečou,“ pochvaľuje si prednášku Michal Mišík.

Poobede nasledovala téma Jozefa Ďurajku, Senior Manager, v oblasti recrutingu: Nábory, budovanie malých firiem, rozvoj priamej štruktúry, osobný príklad. Jeho pohľad na cieľ spolupráce, v ktorom dal do protipólu spokojného klienta verzus vybudovanie úspešnej firmy, pomohlo zodpovedať si každému z kolegov asi najdôležitejšiu otázku – ako sa pozerať na svoje štruktúry, akých ľudí v štruktúre majú a akým spôsobom komunikujú so svojimi novými spolupracovníkmi už pri zapracovaní. Veľký dôraz kládol na poznanie princípov a ich samotné aplikovanie pri dennodennom používaní.

Vzdelávací koncept, výstupy z centrálnych certifikácií, výstupy z projektu vizít, téma Jozefa Bartánusa, riaditeľa pre vzdelávanie, zarezonovala v každom jednom účastníkovi. Jeho konkrétne návody a usmernenia, ktoré nazbieral počas centrálnych a manažérskych certifikácií, pomôžu každému v detailoch, ktoré dokážu rozhodnúť o úspechu. Konkrétnymi výstupmi, získanými počas projektu vizít, ktorý zastrešuje, pomôžu všetkým manažérom doladiť prvky Call party a DRF do funkčnej podoby. Inšpiratívna bola aj prednáška Libora Kovalčíka, Managing Director, Z M1 na D1 za 3 roky, ktorý predstavil ideálny vzor na dosiahnutie riaditeľského povýšenia do troch rokov od pozície Team Manager.

Určite zaujímavým blokom bolo predstavenie novej analýzy osobných financií zo strany Martina Gduľu, Managing Director, ktorá pomôže kolegom s klientmi efektívnejšie pracovať, a taktiež zabezpečí dostatočný počet nadšených klientov, ktorí služby PARTNERS GROUP SK budú odporúčať ďalej. V utorok zavŕšil seminár Mário Rybár, Managing Director, prednáškou Prvých 100 dní spolupracovníka, úlohy vedúceho. Vysvetlil neoceniteľný význam komunikácie a vzájomnej spolupráce s obchodnými partnermi. Tému si veľmi pochvaľoval Peter Koreň, Senior Consultant: „Mário Rybár predstavil princípy, ktorým verí a ktoré sa mu osvedčili pri práci s nováčikom. Ukázal nám, aké je dôležité čo najlepšie poznať svojho spolupracovníka, jeho ciele, motívy, zázemie, neustále sa s ním rozprávať o zmysle a objasňovať mu ho.“

Každý účastník seminára dostal množstvo pohľadov a konkrétnych nástrojov na efektívnejšiu prácu. „Partners akadémiu vnímam ako najvýživnejší seminár, či už z hľadiska informácií v rámci metodických postupov, alebo postojových tém,“ uzatvára svoje dojmy Peter Jeczko, Team Manager. Podľa obrovského úspechu Partnersakadémie hovorí zrejme za všetkých.
 

Michal Mišík, Executive Manager:

Mário Rybár nám v záverečnej časti odovzdal princípy, ktorým verí pri zapracovaní nových obchodných partnerov, kde nás detailne previedol prvými sto dňami nového spolupracovníka a poukázal na detaily pri práci a aj spôsob, ako nových spolupracovníkov v úvode vedie. Kľúčovou aktivitou k správnemu zapracovaniu je každý jeden z nás tým, že sme osobným príkladom a tvorcami prostredia. Z toho následne vyplývajú tie najdôležitejšie úlohy garanta ako strediská prvej pomoci pre svojich spolupracovníkov.

Karol Mikolka, Team Manager:

Dnes dennodenne riešim s novým obchodným partnerom potrebu komunikovať o význame našej služby a význame vzájomnej spolupráce. Objasňujem mu, čím všetkým bude na začiatku prechádzať,  ako správne reagovať a akým chybám sa môže vyhnúť, keď bude dodržiavať pravidlá spolupráce. Týmto všetkým nás sprevádzal Mário Rybár vo svojej téme 100 dní spolupracovníka. Rozdelenie aktivít nováčika na tie, ktoré zvládne sám a ktoré spravíme spoločne nato, aby sme išli spoločne na ceste za úspechom, bolo pre mňa čerešničkou na torte.

Peter Koreň, Senior Consultant:

Veľmi ma zaujala prednáška MartinaČupku a jeho téma Práca s databázou, kde si v priamom prenose so všetkými účastníkmi prešiel časť „myšlienkovej mapy“ v rámci tvorby databáz. A dal návod, ako si databázu vytvoriť, ako s ňou následne pracovať a ako ju postupne dopĺňať. Zaujala ma myšlienka, že samotná tvorba databázy je dôležitá na to, aby sme boli úspešní, a ďalšia práca s ňou nám zabezpečí efektivitu. 

Peter Jeczko, Team Manager:

Myšlienky Jána Müllera, ktoré mi dodnes rezonujú v hlave, sú najmä: motiváciou strácame čas, nájsť treba motivovaných ľudí a tých vzdelávať; žiadať o dodržiavanie pravidiel, nie byť tvrdý, ale dôsledný; či podnikanie verzus kariérny plán. Aj Mário Rybár mal veľmi výživnú tému, mnoho vecí už som aplikoval, ako napríklad: keď od obchodného partnera niečo žiadam, musím to aj sám robiť; alebo že otázkami nútim k rozmýšľaniu, a podobne. Ďakujem Jozefovi Bartánusovi za skvelé pracovné materiály, vidno za tým veľký kus roboty.