Príležitosť stať sa majiteľom pobočky
23.01.2014O projekte pobočiek, o tom, ako vznikal, akú stratégiu predstavuje a aké ciele má v najbližších rokoch plniť, sme sa rozprávali s Pavlom Šulejom, Senior Directorom.
O projekte pobočiek, o tom, ako vznikal, akú stratégiu predstavuje a aké ciele má v najbližších rokoch plniť, sme sa rozprávali s Pavlom Šulejom, Senior Directorom.
Aký je systém vzniku novej pobočky?
Nová pobočka našej spoločnosti vzniká spôsobom, že najprv vytvoríme tím na existujúcej pobočke a keď je schopný zabezpečovať samostatne všetky úlohy, oddelí sa. My vieme, že na trhu práce v súčasnosti nie sú ľudia, ktorí by náš biznis vedeli robiť. No my ich to vieme naučiť. Na existujúcich pobočkách teda fungujú tímy v príprave, ktoré sa učia všetko potrebné. Profil kandidáta, ktorý má takýto projekt na starosti je pomerne jednoznačný – je to cieľavedomý človek, zapálený pre činnosti, ktoré robí, ktorý je ochotný na sebe dlhodobo pracovať a vzdelávať sa. A v neposlednom rade dokáže si predstaviť, že by vlastnil úspešné podnikanie.
Kto dostane príležitosť otvoriť si vlastnú pobočku?
Stratégia spoločnosti je jasná a hovorí o tom, že spoločnosť má know-how, kapitál aj brand, aby sme otvorili pobočku kdekoľvek. No chceme sa uistiť, že stavíme na tých správnych ľudí. Ak nájdeme zaujímavých a šikovných ľudí, sme ochotní a pripravení diskutovať s nimi o vstupe do tohto projektu.
Samozrejme, projekt takéhoto rozsahu nemôže riadiť hocikto a najmä nie hneď. Pre otvorenie vlastnej pobočky musí každý dosiahnuť najprv manažérsku pozíciu. Na úvod však môže už spolupracovať na existujúcej pobočke a jej tvorbe, kde sa všetko naučí a získa cenné skúsenosti, ktoré zúročí, keď bude projekt takéhoto rozsahu sám riadiť.
Podnikanie však prináša množstvo rizík a tiež potrebu veľkého vstupného kapitálou.
Najväčšou výhodou, ktorú budúcim majiteľom pobočiek poskytujeme, je systém výchovy úspešných ľudí. V súčasnosti sme jediná spoločnosť na trhu, ktorá má systém na výchovu ľudí a fungujúcu koncepciu realizovania a financovania korporátnych pobočiek. Podstatou je, že zakladateľ pobočky neznáša náklady na jej financovanie sám, ale vo vysokej miere mu ju financuje manažment a vedenie spoločnosti. Je to jedna z mála príležitostí podnikať bez výrazných osobných nákladov či rizika spojeného s veľkým úverovým zaťažením. Zároveň každý podnikateľ dostáva v rámci nášho systému know-how, technickú a marketingovú podporu.
S akým cieľom spoločnosť tento projekt pripravila?
V prvom rade chceme priniesť kvalitnú, profesionálnu finančnú službu čo najväčšiemu počtu klientov. A to je možné zabezpečiť len v prípade, keď je služba naviazaná na fungujúcu pobočku. Tá poskytuje spolupracovníkom zázemie a podporu pri starostlivosti o klienta. Rovnako chceme dať čo najväčšiemu počtu ľudí príležitosť zrealizovať si svoje predstavy o úspešnej kariére a o vlastnom podnikaní.
Komunikačné materiály
Pre efektívne a jednotné prezentovanie projektu je pre spolupracovníkov pripravených niekoľko prezentačných materiálov. V prvom rade je to komunikačný manuál, ktorý opisuje spôsob externej prezentácie projektu, čiže pri komunikácii so známymi, klientmi a podobne. Zároveň je k dispozícii súprava listov do prezentátora, ktoré uľahčia úvodné predstavenie projektu a povedú rozhovor smerom, ako je zadefinovaný v komunikačnom manuáli. V neposlednom rade je tiež k dispozícii niekoľko imidžových vizualizácií, ktoré slúžia na lepšiu predstavu, ako by mala pobočka spoločnosti vyzerať.
O Projekte pobočky si ešte môžete prečítať TU a o jej realizácii TU.