Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Prvé klientske centrum začne na jednotku

08.11.2011

Senior Manager Tomáš Krídl a jeho štruktúra otvára nové priestory. Klientske centrum Leškova stavia od začiatku na samé jednotky. Slávnostné otvorenie prvého klientskeho centra spoločnosti Partners Group SK prebehne 11.11. o 11:00. Aké majú plány, ale i to ako prišli s myšlienkou klientskeho centra, nám povedali Team Managerky, ktoré budú v nových priestoroch pôsobiť.

Senior Manager Tomáš Krídl a jeho štruktúra otvára nové priestory. Klientske centrum Leškova stavia od začiatku na samé jednotky. Slávnostné otvorenie prvého klientskeho centra spoločnosti Partners Group SK prebehne 11.11. o 11:00. Aké majú plány, ale i to ako prišli s myšlienkou klientskeho centra, nám povedali Team Managerky, ktoré budú v nových priestoroch pôsobiť.

Jedným zo základných pilierov spoločnosti Partners Group SK je dostupnosť pre svojich klientov. Naši sprostredkovatelia otvárajú pobočky po celom Slovensku. Novinkou je však otvorenie klientskeho centra pod vedením čerstvého Senior Managera Tomáša Krídla a jeho kolegýň Heleny Renczesovej, Andrey Šestákovej a Heleny Janovičovej. V mladom veku sa dostali na pozíciu Team Manager, no ako samy hovoria, celý úspech je hlavne v prístupe k práci. „Ak radi stretávate nových ľudí, ani by som to nenazvala prácou.“ hovorí Helena Renczesová a dodáva, že „ak chce byť človek v tomto biznise úspešný, musí ním žiť.“ Všetky sa zhodujú na tom, že celkový úspech spočíva v počúvaní skúsenejších. Zdravá ambicióznosť musí byť podporená účasťou na kurzoch a seminároch, kde je možnosť spoznať úspešných a inšpiratívnych ľudí. „Spolupracovník získa presvedčenie a prostriedky pre rozvoj svojho podnikania, vedomostí a schopností, ktoré následne odovzdá ďalej svojmu tímu,“ dodáva Helena Janovičová.

Myšlienka začiatku novej etapy poskytovania finančných služieb na Slovensku prišla veľmi spontánne. „Keď sme vedeli, že potrebujeme nové kancelárie, napadlo nám, že by sme náš biznis posunuli do ďalšieho „levelu“. Našli sme skvelé obchodné priestory, ktoré boli výborne dispozične usporiadané,“ vysvetľuje Helena Renczesová. Spoločnými silami a veľkou podporou Partnera spoločnosti Jána Müllera sa mohli ich plány pretaviť do skutočnosti. „Klientske centrum má zastávať funkciu akéhosi "finančného supermarketu", ako to pracovne nazývame. Klient má so svojim sprostredkovateľom vyriešiť akúkoľvek otázku a problematiku pod jednou strechou a za najvýhodnejších podmienok,“ hovorí Andrea Šestáková. Rozdiel medzi pobočkou a klientskym centrom bude „v prístupe, dizajne, otváracích hodinách, spirite, transparentnosti a informáciách.“ Bude spĺňať tri funkcie na jednom mieste. Klientske centrum, kancelária s funkciou školiacej miestnosti a pracovná časť. Celý tím sa snažil, aby prostredie vytváralo príjemný a uvoľnenejší efekt na klienta prostredníctvom inšpirujúcich priestorov. „V prvom rade očakávame zvýšenie a podporu recruitingu, čo bol aj hlavný zámer pri jeho vzniku,“ hovorí Helena Janovičová.

Všetky Team Managerky však majú i ďalšie plány, ako rozvíjať svoj kariérny život. „Moje ambície sú vysoké,“ potvrdzuje Helena Renczesová, „chcem neustále a pravidelne rásť s celým tímom, aby sme otvárali ďalšie a ďalšie klientske centrá.“ Samozrejmosťou je i práca na tom, aby sa zúčastnili programu Partners For You®. „Žena na pozícii Partner v spoločnosti ešte nie je a v Riaditeľskej rade ich tiež nie je veľa, takže je čo dobývať,“ dodáva Andrea Šestáková.