Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Reklamná kampaň 2015

12.05.2015

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK nedávno predstavila aktuálne prebiehajúcu reklamnú kampaň na rok 2015. Hlavným cieľom reklamnej kampane je posilniť poznateľnosť značky PARTNERS GROUP SK a podporiť aktivity spojené s náborovaním. Samotné nasadenie reklamnej kampane prebieha vo viacerých fázach prostredníctvom rôznych foriem marketingových aktivít

Spoločnosť PARTNERS GROUP SK nedávno predstavila aktuálne prebiehajúcu reklamnú kampaň na rok 2015. Hlavným cieľom reklamnej kampane je posilniť poznateľnosť značky PARTNERS GROUP SK a podporiť aktivity spojené s náborovaním. Samotné nasadenie reklamnej kampane prebieha vo viacerých fázach prostredníctvom rôznych foriem marketingových aktivít

Vzhľadom na cieľ kampane, ktorým je podpora náborových aktivít, tvárami novej reklamnej kampane na rok 2015 sú samotní spolupracovníci spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Slogany reklamnej kampane poukazujú na to, že spoluprácou s PARTNERS GROUP SK je možné získať oveľa viac ako len bežné podnikanie. Kampaň má za cieľ výrazným spôsobom prispieť k podpore každodennej práce spolupracovníkov, či už pri predstavovaní spoločnosti a finančnej služby klientom, alebo pri prezentácii možností spolupráce potenciálnym spolupracovníkom.

Prezentácia značky PARTNERS GROUP SK

Spustenie reklamnej kampane bolo v znamení nasadenia nových vizuálov na bilbordoch po celom Slovensku (Bratislava, Košice, Žilina, Prešov, Prievidza, Trnava, Stará Ľubovňa, Spišská Nová Ves, Ružomberok). Z pohľadu marketingového zacielenia ide o mimoriadne efektívnu formu prezentácie nielen konkrétneho človeka, ale aj celého jeho tímu v rámci regiónu, v ktorom pôsobí. Vzhľadom na snahu lokálnej podpory kampane bolo vytvorených 9 rôznych vizuálov, pričom v jednotlivých mestách Slovenska sa objavujú tváre, ktoré na danom mieste reálne pôsobia a je šanca, že sa s nimi môže klient alebo potenciálny spolupracovník skutočne stretnúť.

„Keďže minuloročná kampaň mala veľmi dobré ohlasy ako zo strany verejnosti, tak aj zo strany našich štruktúr, rozhodli sme sa, že budeme pokračovať v nastavenom koncepte, to znamená, že spoločnosť PARTNERS GROUP SK budú aj naďalej prezentovať tváre spoločnosti,“ konštatuje Mária Urbanová, marketingová manažérka.

Prezentácia značky PARTNERS GROUP SK sa bude aj tento rok realizovať aj prostredníctvom televíznych spotov, ktoré budú odvysielané na najsledovanejších celoslovenských staniciach, a to na TV JOJ, JOJ Plus a WAU. Začiatok nasadenia televíznych spotov je naplánovaný na 9. 5. 2015, pričom v rámci audiovizuálnej kampane bude odvysielaných približne 100 reklamných spotov. V samotnom spote vystupuje úspešný spolupracovník a po svojom boku má riaditeľa, ktorý mu pomohol k rozvoju jeho kariéry. „Myšlienka spotu vychádza z hlavného komunikačného posolstva kampane, a tým je pridaná hodnota spolupráce s PARTNERS GROUP SK,“ vysvetľuje M. Urbanová. Celý príbeh spolupracovníka je kvôli televíznej kampani zostrihaný do krátkeho reklamného spotu. Propagácia značky bude prebiehať aj prostredníctvom reklamných inzerátov v rôznych printových médiách, od odborne zameraných periodík až po lifestylové magazíny.

Dni finančnej gramotnosti

Reklamná kampaň aj počas roka 2015 využije netradičnú a originálnu formu propagácie značky, ktorou je cyklus eventov realizovaných pod názvom Dni finančnej gramotnosti. Ich primárnym cieľom je zvýšenie povedomia o potrebe dodržiavania hlavných princípov finančnej disciplíny a o nutnosti rozumieť základným princípom hospodárenia s peniazmi.

Nosnou myšlienkou Dní finančnej gramotnosti bude porovnanie regiónov Bratislavy a Košíc, so zameraním na využitie finančných produktov, platových rozdielov a celkových nákladov na život. 

„Dni finančnej gramotnosti majú ambíciu prispieť k budovaniu povedomia o nevyhnutnosti zvyšovania finančnej gramotnosti a v súčinnosti s mediálnou kampaňou zároveň významne podporiť poznateľnosť našej značky. Naším cieľom je aj tento rok osloviť veľké množstvo návštevníkov a posilniť tak povedomie o spoločenskej zodpovednosti PARTNERS GROUP SK,“ hovorí M. Urbanová.