Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Reklamná kampaň spoločnosti: AJ VY MÔŽETE BYŤ INVESTOROM

12.08.2020

Tento rok spustila spoločnosť PARTNERS GROUP SK reklamnú kampaň s konceptom Si investor. Pôvodne plánované dve fázy doplnila tretia, ktorá reaguje na aktuálne dianie na finančných trhoch. Práve tú spustila spoločnosť na konci mája a v prvej polovici júna v online médiách.

Tohtoročnú reklamnú kampaň spustila spoločnosť vo februári teasingovou fázou s headlinom SI IN? Druhá fáza rozvinula myšlienku do podoby SI INVESTOR? Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie Slovákov o možnostiach zhodnocovať svoje úspory investovaním a tiež posilnenie imidžu značiek PARTNERS GROUP SK a PARTNERS INVESTMENTS ako odborníkov na financie a investície.

Na jar tohto roka však prekvapila svet pandémia novej formy koronavírusu, ktorá ovplyvnila dianie na finančných trhoch. PARTNERS GROUP SK sa teda rozhodla promptne zareagovať a pripraviť ďalšiu komunikačnú fázu. Tá nadviazala na myšlienku SI INVESTOR? v súčasnej situácii.

Kampaň sa uskutočnila v online prostredí, a to formou bannerovej a PR kampane na silných, ekonomicky zameraných weboch, ako sú Hospodárske noviny, Trend, Denník N či finance.sk. Ako podporné médiá fungovali sociálne siete Facebook, Instagram a YouTube. Všetka návštevnosť z kampane smerovala na špeciálnu podstránku, landing page, na ktorej dostal každý návštevník komplexné informácie o tom, čo to znamená investovať v čase krízy. Na stránke je dostupné edukačné video, ktoré ľudí jednoducho a zrozumiteľne zorientuje v problematike, ako sa trhy správajú z krátkodobého a dlhodobého hľadiska. V ďalšej sekcii nájdu ľudia často kladené otázky k investovaniu a získajú na ne odpovede odborníka. K dispozícii je aj špeciálna kalkulačka pravidelného investovania.

„Veríme, že nová kampaň posilnila povedomie o investovaní a pomohla prekonať prípadné obavy v súvislosti s aktuálnou situáciou,“ skonštatovala Zuzana Miklovičová, marketingová manažérka.