Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Seminár štyroch

24.03.2011

V nadväznosti na prvý úspešný Seminár štyroch prebehol v novembri 2010 jeho druhý ročník. Štvorica špičkových prednášajúcich zo spoločností Partners Group SK a Partners for Life Planning zaručovala užitočný obsah pre všetkých účastníkov.

V nadväznosti na prvý úspešný Seminár štyroch prebehol v novembri 2010 jeho druhý ročník. Štvorica špičkových prednášajúcich zo spoločností Partners Group SK a Partners for Life Planning zaručovala užitočný obsah pre všetkých účastníkov.

 Prednášajúci Ján Müller, Partner spoločnosti Partners Group SK, Petr Borkovec, výkonný riaditeľ pre distribúciu českej spoločnosti Partners, Robert Stuchlík, konzultant, lektor, tréner, kouč, zakladateľ asociácie trénerov aplikovanej psychológie a Svatava Petrovičová, riaditeľka Akadémie finančného vzdelávania, členka dozornej rady Broker Consulting, s. r. o., sú kvalitnou „Štvorkou“, zaručujúcou efektívny prednes zaujímavých tém pre všetkých účastníkov.

Hneď prvý deň sa slova ujal manažment Home Office Partners Group SK. Po jeho prezentáciách sa počas nasledujúcich novembrových dní seminár zameral na viaceré témy. V „Tajomstve silnej motivácie“ prednášajúci pripomenuli Maslowovu pyramídu hodnôt. Zdôraznili dôležitosť sebarealizácie, označujúcej ľudskú snahu naplniť svoje schopnosti a zámery. Účastníci seminára sa oboznámili so zásadami, ako sa starať a rozvíjať vlastnú motiváciu, chuť i radosť z práce. Na základe testu mali možnosť zmerať si vlastnú motiváciu, ktorá je nevyhnutnou súčasťou pracovného procesu.

„Ako predať komukoľvek čokoľvek?“ Na túto otázku hľadali odpoveď na základe poznania typológie osobnosti – čo jednotlivé typy hovoria a ako sa obliekajú, ako na nich (čo majú radi, ako sa rozhodujú, aké informácie potrebujú, čo ich odrádza), ako zistiť silné a slabé stránky jednotlivých osobnostných typov, ako poznať, čo potrebujú, príprava náborového prejavu a argumentov pre jednotlivé typy. Cestou zážitkovej pedagogiky, ktorú zdôrazňuje Robert Stuchlík, seminár ponúkol viacero videotréningov, potrebných na zvyšovanie pracovnej kvality a úspešnosti.

Prezentácia „Sebadôvera a autoria“ sa zamerala na rady, ako získať zdravú sebadôveru a veriť si, čo máme urobiť, ak nás druhý neberie, navodenie situácie na úrovni vedúci – vedúci, vedúci – budúci vedúci. Obsahom sa stala aj sebaprezentácia (predstavovanie podľa mena) a absolvovanie testov: „Osobná autorita, Ako ste na tom..“ V priebehu tejto prezentácie dostali účastníci na základe zadania možnosť naučiť sa, ako poskytnúť spätnú väzbu dôležitú na efektívnu komunikáciu.


„Do štruktúry určite zapracujem zaujímavé cvičenia na Maslowovu pyramídu hodnôt. Rovnako som zistila, že sama mám problém s vyjadrovaním svojich pocitov, začala som ihneď s technikami, ktoré som sa naučila. Po inšpirácii som sa tiež rozhodla zapracovať do individuálnych aj servisných stretnutí viac podnikateľských tém. Uvedomila som si, že ja sama nie vždy premýšľam ako podnikateľ. Veľa som sa na seminári naučila, nadviazala nové biznisové priateľstvá a hlavne získala mnohé skúsenosti.“ skonštatovala Monika Šmýkalová, Executive Manager Partners Group SK.