Septemer - Mesiac finančnej gramotnosti
04.09.2019Kampaň, ktorá sa rozbieha od 8. septembra, na Deň finančnej gramotnosti, má dva hlavné ciele – pokračovať v dlhoročnej iniciatíve vzdelávania ľudí a zvyšovať finančnú gramotnosť, a zároveň jednoducho a zrozumiteľne priblížiť možnosti finančného plánovania a správneho narábania s rodinnými peniazmi.
Kampaň bude prebiehať do konca septembra, a preto nesie názov Mesiac finančnej gramotnosti. Vizuály kampane budú pozývať na roadshow vo vybraných obchodných centrách na Slovensku. Ich súčasťou budú aj zaujímavé prednášky odborníkov a influencerov na rôzne praktické témy, ako sú napríklad:
- Ako získať bývanie podľa vlastných predstáv (Remax)
- Ako sa zabezpečiť na materskú (Mirka Luberdová)
- Splnený cestovateľský sen (Travelistan)
- Profesionálny šport a financie (bývalí aj súčasní profi športovci)
Kampaň bude zároveň prebiehať vo viacerých regionálnych kanceláriách PARTNERS GROUP SK po celom Slovensku, kde sa budú konať rôzne aktivity zamerané na zvyšovanie finančnej gramotnosti a dôležitosť finančného plánovania. Na stredných a vysokých školách sa budú konať prednášky pre študentov.