Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Strategický meeting

10.07.2013

V piatok 7. júna 2013, teda na druhý deň po skončení jedného z dvoch najvýznamnejších firemných podujatí v roku – 6. výročia spoločnosti PARTNERS GROUP SK, sa uskutočnil Strategický seminár určený manažérom spoločnosti. V hlavách ešte rezonovali myšlienky z predošlého dňa, méty, ktoré sa nám podarilo dosiahnuť, no nič nie je staršie ako včerajší úspech, a tak bolo potrebné pozrieť sa vpred. Zadefinovať si kľúčové kroky a body na ceste k ďalším cieľom.

V piatok 7. júna 2013, teda na druhý deň po skončení jedného z dvoch najvýznamnejších firemných podujatí v roku – 6. výročia spoločnosti PARTNERS GROUP SK, sa uskutočnil Strategický seminár určený manažérom spoločnosti. V hlavách ešte rezonovali myšlienky z predošlého dňa, méty, ktoré sa nám podarilo dosiahnuť, no nič nie je staršie ako včerajší úspech, a tak bolo potrebné pozrieť sa vpred. Zadefinovať si kľúčové kroky a body na ceste k ďalším cieľom.

„Zarezonovali mi štyri základné okruhy,“ približuje Mário Rybár, Managing Director. „Prvým z nich je aktuálny stav na trhu, ktorý je popretkávaný informáciami rôzneho druhu. Dôležité sú však fakty, čísla a nie prázdne slová. A tie hovoria jasnou rečou. Sme najrastúcejšou spoločnosťou na trhu. Špeciálne postavenie máme v oblasti investovania, kde v rámci maklérskych spoločností produkujeme viac ako 85 % objemu produkcie. Čo len podčiarkuje našu odbornú úroveň a pripravenosť.“

Ďalšie okruhy sa už týkali výchovy budúcich lídrov. Teda oblasti, ktorá odlišuje špičkové spoločnosti od tých ostatných. Druhým okruhom bolo samotné nastavenie podnikateľa, kde podnikateľovou hlavnou úlohou má byť budovanie aktív! Inými slovami, pracuje pre aktíva, nie pre peniaze! Kto sa naháňa za peniazmi, nikdy ich nedobehne. Našou základnou úlohou je budovať tímy pomocou systému, ktorý je u nás maximálne funkčný, a pracovať na firme, nie vo firme.

Treťou oblasťou bolo rozdelenie obchodných partnerov na 3 skupiny: 1. co-workers – sú to obchodní partneri, ktorí majú svoje ciele a skutočne pracujú na ich naplnení, 2. complainers – rovnako majú ciele, no nie sú pre ich naplnenie ochotní príliš veľa spraviť, no a potom je tu 3. skupina, a to sú visitors – inými slovami fanclub –, im sa to páči, tešia sa z úspechov iných, no tam sa to končí. Štvrtou oblasťou bolo zadefinovanie predpokladov na dosahovanie výsledkov a kariér v spoločnosti Partners Group SK. Sú to: 1. ochota pomôcť sám sebe – dokázať pochopiť, ako sa generujú zdroje, inými slovami zmeniť kvadrant, 2. ochota pomôcť iným – podpora, vytváranie prostredia, 3. pracovať na sebe, a po 4. pomôcť v rozvoji iným.

Mário Rybár, Managing Director:

"Semináre tohto druhu majú mimoriadny význam. Jednak tam dochádza k plošnému zhodnoteniu aktuálneho stavu v spoločnosti, zadefinovaniu krokov a úloh na najbližšie obdobie, a v neposlednom rade je to odkomunikovanie informácií, ktoré bežne na trhu nezaznejú."