Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Strategický meeting

10.07.2013

Strategický meeting sa stal už pravidelnou súčasťou termínovníkov manažérov v spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Pod záštitou Partnera spoločnosti Jána Müllera majú na ňom vedúci spoločnosti možnosť oboznámiť sa s aktuálnymi témami strategického charakteru, obsahom zasadnutí Riaditeľskej rady a s prijatými novinkami, ako aj s aktualitami a novinkami v rámci spoločnosti.

Strategický meeting sa stal už pravidelnou súčasťou termínovníkov manažérov v spoločnosti PARTNERS GROUP SK. Pod záštitou Partnera spoločnosti Jána Müllera majú na ňom vedúci spoločnosti možnosť oboznámiť sa s aktuálnymi témami strategického charakteru, obsahom zasadnutí Riaditeľskej rady a s prijatými novinkami, ako aj s aktualitami a novinkami v rámci spoločnosti.

Na aprílovom strategickom meetingu nechýbal prierez aktuálneho diania v rámci spoločnosti, informácie o projektoch Home Office, no i biznisové a podnikateľské témy. Okrem Partnera spoločnosti Jána Müllera sa pozvaným zúčastneným prihovorili aj riaditelia Martin Gduľa a Pavol Šulej so svojimi nesmierne užitočnými témami.

Mimoriadne zaujímavou bola prednáška hosťa zo Všeobecnej úverovej banky, ktorý vo svojej prezentácii poskytol komplexnú analýzu aktuálnej situácie na trhu v súvislosti s bývaním. Zdenko Štefanides, hlavný ekonóm VÚB, sa venoval trhu nehnuteľností a hypotekárneho financovania na Slovensku.

V prvej časti analyzoval ceny nehnuteľnosti a dostupnosť bývania a skonštatoval, že aktuálne sú ceny nehnuteľností na Slovensku stabilizované a dostupnosť bývania je veľmi priaznivá. V čase boomu, od 2006 do polovice 2008, priemerné ceny nehnuteľností predbehli platy o 40 %. Následný 20 % pokles cien nehnuteľností a nárast miezd (v priemere o 11 %) tento trend zvrátili. A spolu s poklesom úrokov tieto zmeny znamenali, že bývanie financovaná hypotékou je také dostupné, ako doteraz ešte nebolo. „V porovnaní s rokom 2008 si priemerne zarábajúci môže teraz dovoliť kúpiť na hypotéku aj o dve tretiny väčší byt,“ konštatoval Štefanides.

Family Post info

Neustále zavádzanie podnikateľských akcelerátorov, ako aj tréning korporátnej prezentácie spoločnosti , to boli nosné témy seminára Post info v riaditeľstve Martina Gduľu. V duchu rozvíjania tzv. Family konceptu spoločnosti PARTNERS GROUP SK a zároveň spojenia príjemného s užitočným mali spolupracovníci možnosť pozvať na vzdelávanie svojich životných partnerov a taktiež svoje ratolesti.

Podujatie sa konalo 1. – 2. júna  vo Vysokých Tatrách pod názvom Family Post info a deti naň neodmysliteľne patrili, veď prvý jún patrí najmä im. Všetci zúčastnení sa naozaj mali na čo tešiť, program v týchto dvoch dňoch bol plný zaujímavých pracovných, ale aj relaxačných aktivít. Deti sa realizovali prostredníctvom tvorivých dielní, súťažili na detskej olympiáde. Počas celého dňa maškrtili na dobrotách, ktoré v  balíčkoch dostali ako darček k svojmu sviatku. Na záver sa zabávali na detskej diskotéke, ktorá bola príjemnou bodkou za krásnym dňom. Keďže o ratolesti bolo postarané, životní partneri mali možnosť využiť relax ponuku hotela, ale aj inšpirovať sa na večernej prednáške a následnej módnej prehliadke obchodného oblečenia od známej slovenskej módnej návrhárky.

„Pracovná časť seminára bola venovaná workshopom a dôslednému tréningu predstavenia spoločnosti prostredníctvom prezentátora a za pomoci komunikačných manuálov. Jednoznačným cieľom bolo pochopiť vzorec učenia každého spolupracovníka, ktorý môže komunikačný manuál využiť ako vynikajúci nástroj akcelerácie svojho podnikania, keďže má v podobe manuálu k dispozícii skoncentrovanú skúsenosť a know-how, čo prinášalo, prináša a do budúcnosti bude prinášať výsledky. A výsledky sú predsa kompasom správnych aktivít , ktorý jednoznačne ukazuje smer podnikania každého spolupracovníka, manažéra a tým aj celej spoločnosti,“ približuje Roman Kočík, ExecutiveManager.

No prvým, zo všetkých stránok výživným dňom sa lukrativita seminára ani zďaleka neskončila. Všetci zúčastnení sa totiž na druhý deň mohli tešiť na známy simulačný program spoločnosti PioneerInvestments s názvom WallStreet. Okrem spolupracovníkov si aj niektorí životní partneri vyskúšali, ako to „na burze žije“. Po veľmi emotívnom obchodovaní si všetci súťažiaci vyslúžili od zástupcov spoločnosti PioneerInvestments prívlastok najaktívnejšej skupiny, ktorá túto hru absolvovala.

Roman Kočík, Executive Manager:

"Záver seminára sa už tradične niesol v duchu plánov a podnikateľských výziev na najbližšie obdobie."