Strategický meeting
30.07.2014Strategické meetingy, ktoré sa zaradili medzi tradičnú položku v kalendároch manažérov spoločnosti, nasledujú po zasadnutí riaditeľskej rady, aby sa zabezpečil efektívny prenos nových strategických informácií a rozhodnutí do celej spoločnosti. Aprílového seminára sa zúčastnili pozvaní spolupracovníci od pozície Executive Manager a vyššie, ako aj najlepší Team Manageri.
Strategické meetingy, ktoré sa zaradili medzi tradičnú položku v kalendároch manažérov spoločnosti, nasledujú po zasadnutí riaditeľskej rady, aby sa zabezpečil efektívny prenos nových strategických informácií a rozhodnutí do celej spoločnosti. Aprílového seminára sa zúčastnili pozvaní spolupracovníci od pozície Executive Manager a vyššie, ako aj najlepší Team Manageri.
Spolu 71 účastníkov si vypočulo prezentácie sumarizujúce výstupy zo zasadnutia riaditeľskej rady. Meeting otvoril svojou prezentáciou riaditeľ pre vzdelávanie Jozef Bartánus. Informácie z ďalších oddelení centrály predstavil produktový a personálny riaditeľ Peter Matovič.
Managing Director Martin Gduľa oboznámil účastníkov s novými funkciami FiP-u. Senior Manager Tomáš Krídl predniesol svoju prezentáciu na stále aktuálnu a dôležitú tému – investičné životné poistenie a ďalej prezentáciu s názvom Scholarship alebo zvyšujúce sa náklady na vzdelávanie, venovanú investičnému cieľu – príprave prostriedkov na štúdium detí.
Záver seminára patril Partnerovi spoločnosti Jánovi Müllerovi, ktorý sa venoval dosiahnutým výsledkom za predchádzajúci mesiac i mesiac apríl 2014, predstavil vyhodnotenie minulého roka podľa jednotlivých obchodných partnerov a otvoril tému Good to Great.
Martin Gduľa, Managing Director:
Hlavné zmeny vo finančnom pláne
Prvou zmenou je rozdelenie finančného plánu pre klienta na hlavné strany, ktoré sa budú zobrazovať v každom finančnom pláne, a referenčné strany. Povinné stránky budú nové portfólio, tvorba portfólia (životné poistenie, rezervy, dôchodok, investovanie), ostatné stránky budú voliteľné. Novými časťami, ktoré boli do finančného plánu doplnené, bude úvodné zhrnutie cieľov, súčasný stav cashflow, budúci stav cashflow, čiže stav po návrhu zo strany spolupracovníka, budovanie majetku, teda graf rozloženia aktív a cieľ bývanie – porovnanie hypotéka verzus investovanie.
Tomáš Krídl, Senior Manager:
Štúdium detí
Kvalitné vzdelanie už dávno nie je zadarmo, pritom je to najsilnejšia zbraň, ktorú môžeme použiť na zmenu sveta. V USA sa za posledných 30 rokov cena vzdelania na štátnych školách zvýšila o 220 %, na súkromných o 175 %. Pre väčšinu rodín sú jedinou možnosťou študentské pôžičky. Po započítaní inflácie si dnes priemerný študent požičiava dvakrát toľko, ako pred desiatimi rokmi. V Amerike dosahuje priemerný dlh po skončení školy 27 000 USD. Vzdelanie sa stáva biznisom, a tak je nutné sa na financovanie štúdia svojich detí zamerať včas.