Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Úspešnosť Partners Group SK v médiách v roku 2010

25.04.2011

Prezentácia spoločnosti v médiách bola v roku 2010 mimoriadne úspešná. Odborníci zo spoločnosti boli citovaní viac ako 300-krát, čo je približne dvojnásobok oproti predchádzajúcemu obdobiu. Vyjadrovali sme sa k aktuálnemu dianiu na finančných trhoch, prispievali sme do rubrík týkajúcich sa osobných financií, dávali odporúčania a viedli niekoľko stabilných finančných poradní.

Prezentácia spoločnosti v médiách bola v roku 2010 mimoriadne úspešná. Odborníci zo spoločnosti boli citovaní viac ako 300-krát, čo je približne dvojnásobok oproti predchádzajúcemu obdobiu. Vyjadrovali sme sa k aktuálnemu dianiu na finančných trhoch, prispievali sme do rubrík týkajúcich sa osobných financií, dávali odporúčania a viedli niekoľko stabilných finančných poradní.

„Prezentácia v médiách má oproti reklame ako platenej forme komunikácie svoje špecifikum. Je to beh na dlhé trate. To, že nás redaktori oslovujú, sa nedá objednať či kúpiť. Či sa na nás obrátia, alebo nie, je na našej schopnosti dávať odborné a relevantné vyjadrenia a ochote pružne reagovať na požiadavky médií,“ približuje Jana Mokráňová, marketingová manažérka. „Naši spolupracovníci sa vyprofilovali ako mienkotvorní odborníci na oblasť osobných financií. Novinári nás oslovujú radi a často, pretože sa vieme nezávisle vyjadriť k situácii na trhu a poskytnúť čitateľom praktické rady. Vysoko si cením ochotu, s akou spolupracovníci pružne reagujú na požiadavky napríklad denníkov, kde sú termíny odovzdania odpovedí do niekoľkých hodín. Toto úsilie prinieslo svoje ovocie v podobe jednak osobnej prezentácie našich profesionálov, ale tiež pri budovaní dobrého mena našej značky.“


Spolupracovníci spoločnosti Partner Group SK sa pravidelne vyjadrujú k témam súvisiacich s osobnými financiami v denníku Hospodárske noviny. Vo svojich príspevkoch mapujú témy, ktoré zaujímajú čitateľom v súvislosti s každodennými starosťami s peniazmi či domácim rozpočtom. Citácie spolupracovníkov sa však objavujú aj v iných ekonomických tlačených periodikách v súvislosti s finančnými témami, napríklad Trend či Profit.
 

Mediálna spolupráca spoločnosti zahŕňa však i lifestylové médiá. Cieľom je šíriť osvetu v oblasti financií a jednoduchým a čitateľsky pútavým spôsobom rozširovať povedomie verejnosti o dôležitosti finančného plánovania a finančnej disciplíny. Sme stálymi prispievateľmi finančnej poradne týždenníka Báječná žena. Pri spracovaní finančných tém sa na nás obracajú i denník sme, pravda, či Nový čas.


Printové médiá sú však len časťou mediálnych partnerstiev spoločnosti. Sme častými hosťami relácie Peniaze na STV, prihovárame sa poslucháčom rádia Lumen či prispievame na rôzne finančné internetové portály, napríklad www.finweb.sk
 

Spoločnosť vydala v roku 2010 niekoľko tlačových správ. Mnohé sa týkali spoločnosti ako takej a noviniek v jej živote. Ďalšia skupina tlačových správ bola na aktuálne témy z oblasti osobných financií a poradenstva v tejto oblasti. Naši odborníci písali o rôznych životných situáciách a o spôsoboch, ako ich zvládnuť finančne v pohode. Tieto tlačové správy vždy zarezonovali v médiách v podobe opakovanej publicity.